Bijna alle tv besprekingen gaan over het beeld en geluid dat de tv produceert maar ik vind nergens een degelijke uitleg over welke tv de beste chips heeft om geluid af te spelen over bvb e-arc.....of klinkt elke tv hetzelfde over hdmi ? Ik denk en hoop van niet. Ik denk dat je het verschil wel zal horen tegenover een budget tv en een tv van ik zeg maar wat 1500 € maar hoe weet ik dat nu zeker ?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
LG tv van ong 7 jaar, aangesloten via e-arc op Klipsch the sevens. het geluid klinkt "gemoffeld" als er spraak op tv is, muziek bvb via youtube is redelijk. Streamen van mp3 320 van gsm klinkt heel goed dus aan de speakers ligt het doffe gluid niet.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb...
De Klipsch app maar die brengt meer of minder bass, de hoge tonen mis ik als ik gewoon tv kijk dus wanneer we een nieuwe tv kopen dan had ik graag een die goed geluid geeft over hdmi maar waar moet ik op letten om niet de verkeerde keuze te maken ivm geluid ? Hoe duurder de tv hoe beter ?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
LG tv van ong 7 jaar, aangesloten via e-arc op Klipsch the sevens. het geluid klinkt "gemoffeld" als er spraak op tv is, muziek bvb via youtube is redelijk. Streamen van mp3 320 van gsm klinkt heel goed dus aan de speakers ligt het doffe gluid niet.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb...
De Klipsch app maar die brengt meer of minder bass, de hoge tonen mis ik als ik gewoon tv kijk dus wanneer we een nieuwe tv kopen dan had ik graag een die goed geluid geeft over hdmi maar waar moet ik op letten om niet de verkeerde keuze te maken ivm geluid ? Hoe duurder de tv hoe beter ?