Ben nu begonnen met ranked, eerste ranks van bronze en silver kwam ik prima door, vooral Magik lukte dat prima maar nu tegen gold 3 aan het hikken en ik wordt echt op elke map kneiterhard gec*ckblocked door namors en de vliegende characters. Daar kun je gewoon niet tegenop als melee op de meeste maps met die lange sightlines...

Ik ben toen maar teruggevallen op punisher of bucky, maar dat is het ook niet echt voor mij vind ik.
Moon knight ga ik voor nu maar eens mee oefenen. Maar ik merk echt nu dat er zoveel onbalans in de matchups zitten, ik ben lang geen top 1% gamer meer als ik het al geweest was toen ik jong was maar ik word alle kanten op geslagen door spelers met spiderman of die kungfu kid. Ondertussen heb ik tanks die nog nooit van het concept taking space hebben gehoord, en het andere team heeft tanks die vrolijk door de hele lijn heen lopen om vervolgens het hele team te wipen.
Dan heb je nog de no skill auto aim heroes met autolock on damage die je maar moeilijk van vandaan kan komen.
Er zitten nog wel wat balancing issues in de game die op te lossen moeten worden. de support ults zijn imho nog te sterk en duren te lang.
Dit nog naast te on overzichtelijke maps met te veel randjes en dingen die random zijn, geef mij maar gewoon statische maps voor ranked games. Doe je net je ult, verschuift er net een muur ofzo of spawned er een ander gebouw en hop, weg potentiele gamechanging ult.
[
Voor 7% gewijzigd door
SouLLeSSportal op 03-02-2025 10:35
]