Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jaHFOXV_hpTmq_NTiXHcDMyijJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zOv1H1XxEzhdrLLUIReZbQan.png?f=fotoalbum_large

Marvel Rivals is a Free to play Super Hero Team-Based PVP Shooter!
Assemble an all-star Marvel squad, devise countless strategies by combining powers to form unique Team-Up skills and fight in destructible, ever-changing battlefields across the continually evolving Marvel universe!

Alle (tot nu toe) Beschikbare heroes/villans:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rNn4hB7RvQZGuSK8p-X_8GaxSUo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yfgPYJkOxMICGTbU1qjVtZ1v.png?f=user_large

Binnenkort komen er 4 nieuwe heroes bij, dit zal waarschijnlijk gebeuren als S1 begint, dit zijn nog geruchten maar op 6 januari komt er een launch trailer hierover:
-Human Torch
-The Thing
-Mister Fantastic
-Invisible Woman

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PzoeT7NHnZXh2cbT2HtfuPREmHU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0iDTQA3ebq3qXr5sWF6JBhWe.png?f=fotoalbum_large

Updates volgen nog

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Aah daar is die haha zat af en toe al voor een toppic te kijken :P

Ik ben spontaan verkocht aan dit spel sinds een paar dagen. Dit krabt aan die overwatch itch die ik sinds een jaar na overwatch 1 ofzo al niet meer had :P

De gameplay speelt soepel, de heroes zijn tof. Ook als marvel liefhebber is dit gewoon top voor de characters en te lore.

Sommige dingen voelen soms wat klunky aan maar het spel is voornamelijk gewoon fun!

Nu hoog genoeg om Competitive te spelen. De eerste 2 competitive potjes gewonnen :)

Favoriete heroes voor nu : Wolverine, Hella, Bucky, Mantis

Tof dat er al bijna 4 nieuwe heroes bijkomen van het Fantastic Four Team.
Seizoen 1 denk ik ook de battlepass maar gewoon halen om doorheen te spelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 05-01-2025 23:55 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:17
Na twee potjes ben ik gestopt, ik vind het spel nogal saai. Het lijkt erop alsof ik speciale effecten mis of geluiden. Ik weet niet, het voelt zo "leeg" aan op een of andere manier.

Ik mis gewoon iets in dit spel en ik weet niet wat het is. Misschien na een aantal patches nog eens proberen. Ik heb met Black Widow gespeeld en beide potjes gewonnen met als de beste score.

[ Voor 20% gewijzigd door Toonen1988 op 06-01-2025 02:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Season 1: Eternal Night Falls Official Trailer | Marvel Rivals

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels in Bronze 2 dus we zijn klimmende :P nog niet zo veel potjes gespeeld in ranked hoor maar voor alsnog geen loss.

Weet nog steeds niet echt wat mijn favoriete hero is in ranked. Het liefst zou ik eigenlijk support willen mainen omdat ik het gevoel heb dat je daar de meeste impact kan hebben als je goed bent maar je bent weer zo afhankelijk van de andere mensen in je team :P en daar zit vaak mijn irritatiepunt haha.

Soms heb ik zoiets van: de game kan beter maar geen Ranked er in hebben. Want als het er is dan wil ik dat ook altijd spelen en draait het al iets minder om fun maar om prestatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deze 2 zien er al super tof uit :) vooral Mister fantastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nou de invisible woman ult dat iedereen onzichtbaar wordt vind ik nogal erg sterk :o

ik speel graag support classes, dus heb er zin in :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Heb nu redelijk wat uren inzitten, mijn top 3 heroes die ik speel zijn:
1. Cloak & Dagger
2. Mantis
3. Moon Knight

tanken doe ik eigenlijk liever niet, maar als niemand van het team het doet dan kies ik Magneto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfG05kioZAKM5WJfLciLX3quzF8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ayy47eCUMvMue9bRG0X8AXa9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2025 11:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ricmaniac schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:56:
Soms heb ik zoiets van: de game kan beter maar geen Ranked er in hebben. Want als het er is dan wil ik dat ook altijd spelen en draait het al iets minder om fun maar om prestatie.
Resist the grind, speel quick game.

Wees geen ranked sheep, maar een quick game chad. 8)

Ect ect. :+

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ding is met Rivals is dat er geen role queue inzit en de meeste mensen denken dat ze de 1337 DPS zijn die alle plays maken en dan vervolgens mooi 1/25 gaan ofzo.

Ik speel er iig net zoals bij overwatch geen competitive, dan maar gewoon quickplay.

Zelf speel ik het meest Peni Parker, want iemand moet de objectives doen toch :')
Vaak genoeg ook gezien dat men gewoon door mijn webs heenrent en dan lekker ineens doodgaan omdat alles volligt met mines enzo. Enige tank die ik tot nu ook echt leuk vind om te spelen en die niet 1 op 1 gekopieerd is vanuit Overwatch :P

Overigens klinkt Mr Fantastic wel een beetje als Goku of ligt dat aan mij XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net een paar potjes achter elkaar met Mister Fantastic gespeeld. wel een leuke hero imo. Snap het alleen niet zo goed ik ben echt super tanky met hem maar het is een DPS en doet ook nog best veel dmg als je wat klappen achter elkaar kan geven.

Zijn range is wel heel moeilijk nog om in te schatten in het begin imo.

Maargoed leuke toevoeging :) vanavond denk ik het nieuwe ranked seizoen eens starten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
trouwens nog een tip als je op Server klikt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Zsu6aKwZbsJTdq4QCGu4IhbKHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ppO0SwgZkOkzXwELNBm7Gb9f.png?f=fotoalbum_large
weet niet hoe het bij jullie is maar bij mij is de latency op Warsaw server altijd stuk hoger als die van Frankfurt, dus iedere keer als ik inlog zet ik Warsaw gelijk uit, alle beetjes helpen :)
het is helaas zo als de game uitgezet is, dat ie Warsaw server weer aanvinkt

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 10-01-2025 19:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Aah nice, een Marvel Rivals topic!

Heeft er iemand zin om geregeld ranked samen te spelen? Zit momenteel in Bronze 2, het hoogste wat ik heb gehaald was Platinum 3.

Main is Thor, en af en toe wissel ik naar Hulk of Cap. Support speel ik ook vaker als Rocket.

Speel op PS5, ingame naam is Poulske.

[ Voor 11% gewijzigd door Poulske op 12-01-2025 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat krijg je als dr. strange en invisible woman samenwerken:

@Poulske ik voeg je wel toe

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ben er nog niet al te enthousiast over. Als Overwatch liefhebber van dag 1 weet ik dat het misschien oneerlijk voelt om het te vergelijken, maar er zijn wel veel aspecten van MR die echt verbetering nodig hebben.

- geen role beperkingen (hallo enige support/tank
- beperkt aantal maps
- clunky
- groot brawl-gehalte door skill sets van de meeste heroes. Tanks zijn allemaal meatshields met short range aanvallen, tanken voelt heel stroperig en ondankbaar.
- juist door hoog brawl gehalte hebben sommige dps echt de tijd van hun leven (Wolverine, Iron fist, Black Panther). Zeker gecombineerd met een aantal passive abilities die ervoor zorgen dat ze voor mijn gevoel flink OP zijn.
- bevestigd dat het spel in QP je automatisch in bot lobbies plaatst als je twee op rij hebt verloren.
- geen fan van de dynamische omgevingen; paar keer gehad dat ik echt letterlijk was afgesloten door brokstukken van gebouwen die kapot werden gemaakt.
- op console wordt het bij sommige heroes echt een button mash fest door de hoeveelheid abilities in de skillset. Driehoekje en rondje (PS5) soms ook nog bounded aan een skill wat ik iets te veel van het goede vind.
- visual clutter; veel heroes, veel skills en dus veel prikkels op je scherm. Soms weet ik echt niet zo goed wat er nu precies allemaal gebeurt op het scherm, en dat zeg ik terwijl ik OW1 6v6 double shield meta heb doorstaan.

Vind het vooral jammer dat je als tank minder impact hebt dan in OW. Of ik doe het helemaal verkeerd, maar in OW kon je eigenhandig als tank nog wel wat dingen voor elkaar krijgen zonder steun, in MR is dat erg lastig, ook door gebrek aan mobiliteit abilities. Pluspunt zijn wel de support heroes; daar zijn ze echt heel creatief geweest met de skillsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:06
Ben deze week begonnen, wel vermakelijke game zeker omdat ik nu pas 3/4 characters redelijk kan spelen, rest is nog te leren.
Zit bijna in bronze 1 solo Q. Ook daar nog weinig problemen al zijn teammates soms echt retarded hahaha

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Momenteel zit ik in Gold 2, maar word helemaal moe van de leavers. Helft van mijn games leaved er wel een teammate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Poulske schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:33:
Momenteel zit ik in Gold 2, maar word helemaal moe van de leavers. Helft van mijn games leaved er wel een teammate....
Ja dat is heel zuur, gelukkig in ranked nog niet meegemaakt..
wat is jullie favo character?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Korkss schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:47:
[...]

Ja dat is heel zuur, gelukkig in ranked nog niet meegemaakt..
wat is jullie favo character?
Main tank is Thor, en als ik support speel, Rocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Wat dat betreft mis ik in rivals ook echt fatsoenlijke tanks.

Dr. Strange eigenlijk de enige die een beetje traditioneel is qua tanken.
Hele short range gebeuren van de meeste van hen vind ik ook niets, qua tanks speel ik dan ook voornamelijk Peni Parker/Strange/Magneto omdat die wel ranged projectiles hebben. Peni nog wel het meeste omdat ik haar speelstijl gewoon lekker vind en het werkt lekker tegen irritante brawler dps , zolang de healers maar in de buurt mijn webs blijven staan en ik de mines blijf aanvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Akaendra schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:45:
Wat dat betreft mis ik in rivals ook echt fatsoenlijke tanks.

Dr. Strange eigenlijk de enige die een beetje traditioneel is qua tanken.
Hele short range gebeuren van de meeste van hen vind ik ook niets, qua tanks speel ik dan ook voornamelijk Peni Parker/Strange/Magneto omdat die wel ranged projectiles hebben. Peni nog wel het meeste omdat ik haar speelstijl gewoon lekker vind en het werkt lekker tegen irritante brawler dps , zolang de healers maar in de buurt mijn webs blijven staan en ik de mines blijf aanvoeren.
Ik speel als Tank alleen nog maar met Groot, vind ik wel geinig maar heeft zeker zijn beperkingen. Ga vd week eens kijken om een andere tank te leren.
Bij dps speel ik vaak die eekhoorchick of ironman. Beide snap ik en ga dit dan weer uitbreiden naar andere characters. Healers kan ik die racoon of invisible woman.
Sommige characters zijn makkelijk te snappen maar als je echt stappen wilt zetten is het toch wel chill als je wat uren er in stopt hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

het lijkt erop dat we een nieuwe minigame krijgen, waarschijnlijk tijdelijk net zoals in Season 0 met Jeff?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ben ook maar begonnen ermee, het lijkt heel erg op OW, zelfs zo ver dat de animaties overeen komen in het menu van de heroes, Peni = D-va, magneto = sigma, Magik= genji etc.
Maar dat zal altijd wel zo blijven, het is wel leuk dat je alle heroes tot nu toe, in ieder geval kunt spelen.
Voor nu nog even de heroes leren, maar irriteer me nu al weer wat aan de no skill/aim hero abilities, die auto aim dot nonsens is lastig voor wie niet perfecte aim heeft maar wel met een andere hero speelt.

Voor nu speel ik vooral met Magik, Namor(alleen als ik op de betr. map/teambuild er niet met magik uitkom) en Hela, de team up abilities zijn daar erg goed van en werken lekker.

Vooral magik is echt supertof als je de combo's een beetje in de vingers krijgt en niet over extend.
Flats heeft een prima tier list gemaakt op zijn second channel met uitleg ook waarom wel en niet goed. Maar dit is wel gericht op het hogere niveau waar die op speelt, dus in gold of lager boeit het veel minder wat je speelt zolang je maar weet hoe je met de character moet spelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Ik heb deze game op de PS5 gedownload maar kan er nog niet echt in komen. Ik ben groot fan van Marvel dus de combi tussen Marvel en een Hero shooter leek vooraf helemaal goud. En het speelt wel lekker weg ofzo, maar misschien ben ik gewoon verzadigd door de honderden uren die ik in OW heb zitten.

OW2 viel nogal tegen en daarom had ik nog hoop dat ik het gevoel met Rivals weer terug zou krijgen maar het is toch meer van hetzelfde. De heroes zien er natuurlijk anders uit maar de abilities komen best overeen en zelfs de geluidjes zijn vaak grotendeels identiek.

Wat @SouLLeSSportal zegt is het wel tof dat je meteen alle heroes tot je beschikking hebt. Maar een lekkere healer zoals Lucio waar ik echt onder de huid van de tegenstanders kon zitten heb ik nog niet gevonden. Wellicht nog niet genoeg gespeeld. Ik laat 'm er nog wel op staan en geef het zeker nog een kans, maar overtuigd ben ik zelf nog niet.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Denman schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:35:
Ik heb deze game op de PS5 gedownload maar kan er nog niet echt in komen. Ik ben groot fan van Marvel dus de combi tussen Marvel en een Hero shooter leek vooraf helemaal goud. En het speelt wel lekker weg ofzo, maar misschien ben ik gewoon verzadigd door de honderden uren die ik in OW heb zitten.

OW2 viel nogal tegen en daarom had ik nog hoop dat ik het gevoel met Rivals weer terug zou krijgen maar het is toch meer van hetzelfde. De heroes zien er natuurlijk anders uit maar de abilities komen best overeen en zelfs de geluidjes zijn vaak grotendeels identiek.

Wat @SouLLeSSportal zegt is het wel tof dat je meteen alle heroes tot je beschikking hebt. Maar een lekkere healer zoals Lucio waar ik echt onder de huid van de tegenstanders kon zitten heb ik nog niet gevonden. Wellicht nog niet genoeg gespeeld. Ik laat 'm er nog wel op staan en geef het zeker nog een kans, maar overtuigd ben ik zelf nog niet.
Als je ook damage wil doen is luna snow of mantis wel goed, rocket raccoon is een goede damage booster in combi met punisher en winter soldier, die speel ik ook wel vaak, hele sterke combo mee te doen en veel damage op tanks met headshots met winter soldier.

Grootste manko vind ik nu nog de maps, het is veel van hetzelfde, voelt niet heel soepel aan zoals bij OW het wel was, veel clutter en die dynamic enviroments maakt het heel onoverzichtelijk en irritant als dit je schoten blokkeert.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-01-2025 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:56:
[...]

Als je ook damage wil doen is luna snow of mantis wel goed, rocket raccoon is een goede damage booster in combi met punisher en winter soldier, die speel ik ook wel vaak, hele sterke combo mee te doen en veel damage op tanks met headshots met winter soldier.

Grootste manko vind ik nu nog de maps, het is veel van hetzelfde, voelt niet heel soepel aan zoals bij OW het wel was, veel clutter en die dynamic enviroments maakt het heel onoverzichtelijk en irritant als dit je schoten blokkeert.
Ja ik moet nog wel wat meer afwisselen. Ik merk aan mezelf dat ik gauw bij de "bekendere" heroes blijf hangen :P zoals Spiderman, Dr. Strange, Star Lord etc.

Mantis nu trouwens 2 potjes mee gespeeld en die speelt idd wel fijn! Lijkt een beetje op Zenyatta denk ik?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Denman schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:03:
[...]

Ja ik moet nog wel wat meer afwisselen. Ik merk aan mezelf dat ik gauw bij de "bekendere" heroes blijf hangen :P zoals Spiderman, Dr. Strange, Star Lord etc.

Mantis nu trouwens 2 potjes mee gespeeld en die speelt idd wel fijn! Lijkt een beetje op Zenyatta denk ik?
mjah wel iets in die trant, maar beide zijn ook prima dps supports, luna snow is redelijk vergelijkbaar met lucio, alleen iets andere insteek, maar heeft ook speed. tijdelijk health terug ability als je damage doet of healt.
haar ult is ook supersterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Again?

anyways ik vermaak mij prima met deze game, heb er al genoeg tijd in zitten: 57.5 HRS

na veel spelen heb ik ook nieuwe characters als favoriet namelijk
1.Cloak and Dagger (nog steeds een top fav)
2. Storm
3. Loki

[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 02-02-2025 00:58 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ben nu begonnen met ranked, eerste ranks van bronze en silver kwam ik prima door, vooral Magik lukte dat prima maar nu tegen gold 3 aan het hikken en ik wordt echt op elke map kneiterhard gec*ckblocked door namors en de vliegende characters. Daar kun je gewoon niet tegenop als melee op de meeste maps met die lange sightlines... :( Ik ben toen maar teruggevallen op punisher of bucky, maar dat is het ook niet echt voor mij vind ik.
Moon knight ga ik voor nu maar eens mee oefenen. Maar ik merk echt nu dat er zoveel onbalans in de matchups zitten, ik ben lang geen top 1% gamer meer als ik het al geweest was toen ik jong was maar ik word alle kanten op geslagen door spelers met spiderman of die kungfu kid. Ondertussen heb ik tanks die nog nooit van het concept taking space hebben gehoord, en het andere team heeft tanks die vrolijk door de hele lijn heen lopen om vervolgens het hele team te wipen.
Dan heb je nog de no skill auto aim heroes met autolock on damage die je maar moeilijk van vandaan kan komen.
Er zitten nog wel wat balancing issues in de game die op te lossen moeten worden. de support ults zijn imho nog te sterk en duren te lang.
Dit nog naast te on overzichtelijke maps met te veel randjes en dingen die random zijn, geef mij maar gewoon statische maps voor ranked games. Doe je net je ult, verschuift er net een muur ofzo of spawned er een ander gebouw en hop, weg potentiele gamechanging ult.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-02-2025 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
SouLLeSSportal schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:32:
Ben nu begonnen met ranked, eerste ranks van bronze en silver kwam ik prima door, vooral Magik lukte dat prima maar nu tegen gold 3 aan het hikken en ik wordt echt op elke map kneiterhard gec*ckblocked door namors en de vliegende characters. Daar kun je gewoon niet tegenop als melee op de meeste maps met die lange sightlines... :( Ik ben toen maar teruggevallen op punisher of bucky, maar dat is het ook niet echt voor mij vind ik.
Moon knight ga ik voor nu maar eens mee oefenen. Maar ik merk echt nu dat er zoveel onbalans in de matchups zitten, ik ben lang geen top 1% gamer meer als ik het al geweest was toen ik jong was maar ik word alle kanten op geslagen door spelers met spiderman of die kungfu kid. Ondertussen heb ik tanks die nog nooit van het concept taking space hebben gehoord, en het andere team heeft tanks die vrolijk door de hele lijn heen lopen om vervolgens het hele team te wipen.
Dan heb je nog de no skill auto aim heroes met autolock on damage die je maar moeilijk van vandaan kan komen.
Er zitten nog wel wat balancing issues in de game die op te lossen moeten worden. de support ults zijn imho nog te sterk en duren te lang.
Dit nog naast te on overzichtelijke maps met te veel randjes en dingen die random zijn, geef mij maar gewoon statische maps voor ranked games. Doe je net je ult, verschuift er net een muur ofzo of spawned er een ander gebouw en hop, weg potentiele gamechanging ult.
Ik voel je, als je zelf niet boven iedereen uit stijgt is solo Q ranked echt een bitch. En zelfs al doe je het wel kun je nog weggevaagd worden omdat de rest er niks van snapt.
Balance issues etc snap ik, maar denk dat dit op low ranks weinig invloed heeft.
Ik merk als ik duo of 3-stack speel het gelijk zoveel makkelijker is. Dan heb je wel een tank of healer die weet wat er gebeuren moet. Mja meeste vd tijd zit ik ook solo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Korkss schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:51:
[...]

Ik voel je, als je zelf niet boven iedereen uit stijgt is solo Q ranked echt een bitch. En zelfs al doe je het wel kun je nog weggevaagd worden omdat de rest er niks van snapt.
Balance issues etc snap ik, maar denk dat dit op low ranks weinig invloed heeft.
Ik merk als ik duo of 3-stack speel het gelijk zoveel makkelijker is. Dan heb je wel een tank of healer die weet wat er gebeuren moet. Mja meeste vd tijd zit ik ook solo :+
Ja solo Q is zoals gewoonlijk zelf kastijding haha :')
Ik heb wel paar vrienden die ook spelen, ga daar straks ook mee spelen hopelijk dan wat beter.
Maar merk wel dat er heel groot verschil zit tussen potjes. nog erger dan OW was, omdat de meeste dat spel toen wel kende.
Ik heb wel best veel potjes waar het overduidelijk was dat mensen samen speelde, bvb door namen die gelijk zijn of als ik iemand in de flank aanviel instant gepeeled werd door iemand die compleet ergens anders was. Normaliter zie je dat niet echt in silver lobbies.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-02-2025 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
De bekende Raccoon die geen dmg doet in ranked heeft helaas dmg gedaan....

https://www.gamesradar.co...ey-inflicted-devs-say-no/

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Kol Nedra schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:26:
De bekende Raccoon die geen dmg doet in ranked heeft helaas dmg gedaan....

https://www.gamesradar.co...ey-inflicted-devs-say-no/
Meanwhile in mijn games zitten ze die zelfs met damage het niet voor elkaar krijgen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Hier ook oud Overwatch 1 en 2 speler. Helemaal hooked aan MR momenteel. Ranked nu plat. Rare rank want echt de ene ronde is keihard ownen, dan geslacht worden en dan weer balanced. Of je kan zeggen balanced ;) Hetgeen wat mij het meest irriteert zijn de lose en win streaks. Of je winst echt iets van 8 potjes achter elkaar of je verliest 8 potjes...

Zelf Magento main. Dr Strange en Hulk zijn ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurum
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 13:59
Heeft iemand ervaring met de grote hoeveelheid leavers/Disconnects in ranked? soms lijkt het mee te vallen maar vandaag van de 5 potjes die ik gespeeld heb ranked echt 3 daarvan minimaal 1 of zelfs 2 leavers. En dat natuurlijk bij mij in het team?

het lijkt niet altijd bewust leavers maar ook veel crashers te zijn? iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Aurum schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:03:
Heeft iemand ervaring met de grote hoeveelheid leavers/Disconnects in ranked? soms lijkt het mee te vallen maar vandaag van de 5 potjes die ik gespeeld heb ranked echt 3 daarvan minimaal 1 of zelfs 2 leavers. En dat natuurlijk bij mij in het team?

het lijkt niet altijd bewust leavers maar ook veel crashers te zijn? iemand anders ook last van?
ook last van, en mijn gevoel zegt ook veel AI bots -O-

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Aurum schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:03:

Speel dagelijks en heb eerlijk gezegd nooit last van leavers in ranked. Was enkel een paar keer in de eerste week het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
2 nieuwe heroes joining the fight op 21 februari:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Speelt niemand dit hier onder tweakers of gewoon geen posts?
Ik heb de laatste paar dagen opeens super random crashes tijdens matches, kan niet echt de juiste oorzaak vinden, vermoeden is de nieuwe update van die bagger adrenaline meuk van AMD voor de 7800xt.
Anderen die dit ook hebben en wellicht oplossing hebben? super irritant tijdens comp matches om 1 min uit de game te liggen.

Wat info over Ultron, is de nieuwe strategist die komt.

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-05-2025 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blade <3

Pagina: 1