Ik heb een nieuwe PC, en na wat problemen met het moederbord heb ik vandaag een nieuw moederbord.
De PC bedien ik graag met een app genaamd Bluetooth Mouse & Keyboard, aangezien ik deze normaal alleen bedien met een Xbox controller. De naam van de PC stond nog in m'n telefoon, maar verbinden lukte niet. De PC verbond direct met m'n telefoon, maar dit was waarschijnlijk alleen visueel, want ik kon er niks mee. De telefoon verwijderen uit de lijst met BT devices ging ook niet.
Dus had ik eerst Apparaatbeheer geopend en alle BT drivers verwijderd.
Na opnieuw opstarten stonden deze er weer, weer verwijderd en ook via Regedit de enige device in de lijst verwijderd (m'n telefoon.)
Cache en gegevens in app op m'n telefoon verwijderd. App verwijderd. App opnieuw geinstalleerd.
PC weer opnieuw opgestart, de Bluetooth drivers die m'n PC automatisch weer had geinstalleerd konden geen BT devices herkennen, telefoon niet en ook m'n TV + monitor niet.
BT drivers geinstalleerd van de site van m'n moederbord.
Devices waren weer te zien, telefoon opnieuw aangesloten, koppelcode enzo bevestigd.
Maar de app doet het nog steeds niet, al staat er dat de telefoon is verbonden...
Iemand nog een idee?
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf