Toegangscode voor Outlook app uitzetten op IPhone 15

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karin80
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-05 08:07
Goedemiddag,

Ik wil graag de toegangscode voor mijn Outlook app uitzetten op mijn IPhone 15. Echter ik heb dit al geprobeerd via Instellingen-face iD en toegangscode, maar als ik daar de optie Face ID uitklik voor outlook zet het systeem de toegangscode aan voor de outlook app, zet ik het schuifje Face ID bij Outlook weer aan dan heb ik Face ID en ik wil graag niks aan. Dus gewoon op de app klikken en geen code of Face ID hoeven invullen.
Kan iemand mij helpen? Ik vind vooral alleen de opties voor hoe ik de toegangscode van je telefoon uit kan zetten. Maar ik moet dus echt puur de Outlook app uitzetten op mijn IPhone..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkeybrains
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik vermoed sterk dat Outlook verbonden is met een account van je werk? Want via M365 kan je als werkgever namelijk policies instellen waarbij bijvoorbeeld een pincode of een andere beveiliging verplicht is bij het gebruik van Outlook. Ik vermoed dat dat hier het geval is. Het enige wat je kan doen is vragen aan je werkgever of hier een uitzondering voor gemaakt kan worden, maar ik verwacht dat de kans klein is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Wat hierboven al gezegd wordt, het zal vanuit je werkgever zijn, dus eventuele prive mailboxen zou ik in een andere app stoppen.

En voor de zakelijke, gebruik faceID, immers je kijkt naar je telefoon als je mail wil lezen, dus daar heb je dan de minste last van.