Recent heb ik 2FA ingesteld (TOTP) en het email adres aangepast. Ook de Android app opnieuw geinstalleerd. Na 2FA, werd ik enkele keren uitgelogd uit de app, en dus meerdere opnieuw ingelogd. Uiteindelijk automatisch geflagged als verdacht gedrag.
Vervolgens mijn foto's van rijbewijs en gezicht per instructie ingediend (NB incl. zichtbaar bsn; geblankeerd bsn werd niet geaccepteerd).
Vervolgens de bevestiging "your information has been verified", doelend op rijbewijs. Echter, account nog steeds op slot, want, in hetzelfe bericht wordt nu beweerd dat ik meerdere accounts op de site heb, wat niet zo is.
"(...) we found that you have more than one account on the site (..)"
"(...) misuse of the service (...)"
Na gebruik zoekmachine heb ik 3 profielen met mijn exacte naam gevonden. Andere stad en opleiding; slechts 1 connectie. Lijkt een jonger persoon, dus dat account zal recent aangemaakt zijn.
Ik krijg van LinkedIn 2 opties, begrijp ik uit het bericht:
- Optie A. Samenvoegen accounts. Lever URL of email van elk account aan.
- Optie B: Sluiten één van de accounts. Lever email adres aan.
Ik heb geantwoord met de historie van mijn linkedin account van de laatste 10 jaar, wat betreft veranderingen in hoofd-email adres. Ik heb aangegeven wat de URL is van mijn profiel, en dat ik die wens te behouden. En dat samenvoeging ongewenst is, omdat de andere accounts niet van mij zijn.
Ik snap er helemaal niks van. Kan iemand mij uitleggen wat ze nou precies willen? Het is toch prima dat er iemand met mijn naam bestaat; "live and let live" zou ik zeggen. Waarom mag ik mijn account (nog) niet in? Ze hadden mijn account nu al kunnen unlocken, waar willen dus dat ik eerst antwoord geef op hun bericht, wat gebaseerd is op de verkeerde aannaamde dat ik "more than one account on the site" heb, wat niet het geval is.
Het is een account. Ik heb een email, wachtwoord en tegenwoordig 2FA. Ik heb bewezen de eigenaar van mijn naam te zijn. Wat willen ze nou precies, is dit normaal, en ga ik weer toegang verkrijgen? Iemand met vergelijkbare ervaringen? Ik hoor het graag.
Vervolgens mijn foto's van rijbewijs en gezicht per instructie ingediend (NB incl. zichtbaar bsn; geblankeerd bsn werd niet geaccepteerd).
Vervolgens de bevestiging "your information has been verified", doelend op rijbewijs. Echter, account nog steeds op slot, want, in hetzelfe bericht wordt nu beweerd dat ik meerdere accounts op de site heb, wat niet zo is.
"(...) we found that you have more than one account on the site (..)"
"(...) misuse of the service (...)"
Na gebruik zoekmachine heb ik 3 profielen met mijn exacte naam gevonden. Andere stad en opleiding; slechts 1 connectie. Lijkt een jonger persoon, dus dat account zal recent aangemaakt zijn.
Ik krijg van LinkedIn 2 opties, begrijp ik uit het bericht:
- Optie A. Samenvoegen accounts. Lever URL of email van elk account aan.
- Optie B: Sluiten één van de accounts. Lever email adres aan.
Ik heb geantwoord met de historie van mijn linkedin account van de laatste 10 jaar, wat betreft veranderingen in hoofd-email adres. Ik heb aangegeven wat de URL is van mijn profiel, en dat ik die wens te behouden. En dat samenvoeging ongewenst is, omdat de andere accounts niet van mij zijn.
Ik snap er helemaal niks van. Kan iemand mij uitleggen wat ze nou precies willen? Het is toch prima dat er iemand met mijn naam bestaat; "live and let live" zou ik zeggen. Waarom mag ik mijn account (nog) niet in? Ze hadden mijn account nu al kunnen unlocken, waar willen dus dat ik eerst antwoord geef op hun bericht, wat gebaseerd is op de verkeerde aannaamde dat ik "more than one account on the site" heb, wat niet het geval is.
Het is een account. Ik heb een email, wachtwoord en tegenwoordig 2FA. Ik heb bewezen de eigenaar van mijn naam te zijn. Wat willen ze nou precies, is dit normaal, en ga ik weer toegang verkrijgen? Iemand met vergelijkbare ervaringen? Ik hoor het graag.
Your information has been verified. However, we found that you have more than one account on the site. As a reminder, the LinkedIn User Agreement and Professional Community Policies considers this a misuse of the service. I'd like to help you either merge your accounts together or close the smaller of the two accounts.toon volledige bericht
Our current merge process allows me to transfer your connections over to your other LinkedIn account. However, it won't transfer pending invitations or any profile information like recommendations, endorsements, work experience, or group memberships. If you choose to merge your accounts together, I'd recommend keeping the more established account open. Since you've been verified, we'll make sure you can access the account using your current email address.
To merge your accounts, please send me the following:
1. Confirm the primary email addresses registered for each account. If you don't recall the email address, please send me the URL link(s) to your account(s).
Identify the account you want to remain open as your LinkedIn account.
If you choose to close one of these accounts (without merging), please provide me with the email address of the account you wish to close.
I look forward to hearing how you would like to proceed.
[ Voor 23% gewijzigd door amusedly op 04-01-2025 10:00 ]