Toon posts:

Pinnacle PC TV PCI probs

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem. Ik heb een Pinnacle PC TV PCI kaart. TV kijken en alles gaat perfect maar als ik het scherm minimaliseer dat start mijn pc opnieuw op. Heel vaag... Ik heb win2k heb alle drivers al geprobeerd maar niets helpt. Iemand nog een idee?

Alvast bedankt,

Joris

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je alle updates eroverheen gegooid? Dus eerst (zonder kaart erin) pctv40en installeren, dan kaart erin, dan pctv401en, dan pctv402a en dan pctv402s.
Lijken wel patches voor w2k zelf :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15
Moved naar [forum=9].

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 16:30 schreef Boris120 het volgende:
vaag... Ik heb win2k heb alle drivers al geprobeerd maar niets helpt. Iemand nog een idee?
Ik heb hier zelf ook een PCTV Pro in een P3BF moedebord
van Asus (BX chipset) en heb tot op heden nog geen problemen gehad onder windows 2000.
Vertel eens wat meer over je moederbord, chipset en andere pci kaarten?

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:14

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Ik heb zelf een Pinnacle PCTV Pro kaart, en die doe het goed met de cd die erbij zat...dus als ik er voor het gemak van uit ga dat de drivers ok zijn...
Het kan liggen aan je videokaart, videodrivers of directx versie. En check zeker even de manual van je mobo, mijn Abit BP6 heeft bv het bus master signaal van PCI4 & 5 gedeeld, dus als je in allebei een kaart stopt die busmastering gebruikt (en dat doen ze praktisch allemaal) dan vindt windoos dat niet fijn. En kijk even naar IRQ's die geshared zijn, win2k zou IRQ sharing moeten ondersteunen maar een vriend van mij heeft er toch problemen mee gehad. Mijn BP6 heeft dus bijvoorbeeld PCI3 IRQ geshared met UDMA66 controller...werkt in mijn geval wel onder 2k, niet onder 98...

suc6!

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Verwijderd

Topicstarter
Leuke tips allemaal, maar ik heb de nieuwste drivers e.d. En dat irq verhaal is ook leuk maar dan heb je al eerder problemen niet alleen bij het minimaliseren. Dus dat kan het allemaal niet zijn.

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik heb hetzelfde probleem met een MSI K7T-pro2, Duron 750,W2K met SP2 en alle recente drivers in de juiste volgorde.
Zodra ik minimaliseer dan krijg ik zo'n IRQ_ex.... melding (weet niet meer precies wat er staat want ik heb die kaart er maar weer uitgehaald).

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Pagina: 1