Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimsomnia
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-01 08:54
Hoi,

Ik ben zachtjesaan aan een nieuwe iPhone toe.(heb nu een 5 jaar oude XR)

De titel zegt het al: koop ik best een nieuwe of een refurbished?(en welk type dan best?)

Heb hier op het forum al wat rondgekeken maar vond niet direct iets over dit onderwerp.

Ik hoef zéker niet het laatste model en het geheugen mag het laagst mogelijke zijn van het type dat ik koop.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je aankoopadvies wil, is het handig om te vertellen wat je er mee wilt doen, wat je budget is, en waarom je twijfelt tussen de opties je hebt gevonden. Daarnaast lijkt het me sterk dat je weinig over dit onderwerp hebt gevonden, want als je hier zoekt op GoT naar refurbished, of via DuckDuckGo naar iphone nieuw of refurbished vind je al tal van ervaringen en overwegingen.

Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk wat je eisen en wensen zijn, je budget, en waar je tussen twijfelt en waarom. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.