Na 18 jaar actief te zijn geweest in de IT als netwerkbeheerder/systeembeheerder wil ik het roer gaan omgooien. Ik mis het werken met mijn handen en zoek wat meer variatie. Tijdens mijn werk ben ik een aantal keer in aanraking gekomen met monteurs die soms op onmogelijke tijden werden opgeroepen om een moederbord van een server te komen vervangen/onderzoeken in onze datacenters.
Stiekem lijkt mij dit werk best leuk. Het lijkt mij afwisselend en het sluit goed aan op mijn verleden. Het hoeft geen fulltime functie te zijn en ben best bereid om in te leveren op inkomen.
Maar ik kan maar nergens vinden welke bedrijven dit uitvoeren voor Dell,HPE, enz. Kan iemand mij in de juiste richting leiden?
Stiekem lijkt mij dit werk best leuk. Het lijkt mij afwisselend en het sluit goed aan op mijn verleden. Het hoeft geen fulltime functie te zijn en ben best bereid om in te leveren op inkomen.
Maar ik kan maar nergens vinden welke bedrijven dit uitvoeren voor Dell,HPE, enz. Kan iemand mij in de juiste richting leiden?