YouTuber begint class-action tegen browserextensie Honey

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Artikel: nieuws: YouTuber begint class-action tegen browserextensie Honey
Auteur: @IdrizV
Stone heeft de krachten gebundeld met verschillende andere advocatenbureaus
Dit klopt niet / is niet het punt van de class action lawsuit - Stone werkt samen met 1 ander advocatenkantoor, maar bundelt vooral meerdere aanklagers (andere ‘creators’, zoals Sam Denby van Wendover Productions).

Lijkt me goed om te verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28

Blokker_1999

Full steam ahead

De aanklagers eisen een schadevergoeding voor de korting die gebruikers hebben misgelopen
Dit klopt niet. Eindgebruikers die Honey gebruiken kunnen zich niet aansluiten bij deze rechtzaak. Deze is expliciet bedoeld voor mensen en bedrijven die denken dat hun affiliate links tot minder aankopen met attribution izjn teruggebracht door Honey daar deze plugin op het laatste moment die attribution aanpast naar 1 van Honey ipv de content creater die de gebruiker heeft doorgestuurd.

@lhoBas, het zijn 3 advocatenkantoren die samen deze zaak aanspannen: EagleTeam, Kristensen Law Group en EKSM en de zaak is aangespannen in naam van Wendover Productions, Businessing, The Charismatic Voice, Clearvision Media en Gear Live Media waarbij er gevraagd wordt om er een Class Action zaak van te maken daar er naar verwachting honderden gedupeerden zich bij de zaak kunnen aansluiten en de schadevergoeding boven de minimale eis van 5 miljoen zal liggen.

De volledige aanklacht kan eventueel ook gelinkt worden in het artikel

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleef
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

cleef

Veni, vidi, amissa

Ik mis de uitleg over wat Honey is (en wat het doet/zou moeten doen) in het artikel. In de comments werd gewezen op het vorige artikel, maar dat staat onder de tekst: "YouTuber MegaLag de dienst heeft beschuldigd".

Hierbij wist ik 1) niet dat dit een vorig artikel van Tweakers was, de andere twee links zijn extern en 2) ik had niet het idee dat dit een uitleg zou bevatten over Honey.

Misschien kan in dergelijke gevallen iets explicieter genoemd worden dat meer achtergrond informatie te vinden is op Tweakers in een vorig artikel met naam x?

Als je niet alles leest weer je dit namelijk niet.

1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fire-breath
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-07 17:24
Kuch. Devin is alleen maar de advocaat in dit geval. Zie afbeelding.

Ik snap dat jullie Devin noemen omdat hij toevallig ook een YouTuber is en waarschijnlijk Sam persoonlijk kent. Maar Devin is toch echt maar 1 van de advocaten. Dit is een gevalletje wendover vs PayPal.
Zouden jullie dit nog kunnen aanpassen?

https://www.courtlistener...uctions-llc-v-paypal-inc/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1riYcSh88H8YygLAR11Z0qqjtY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KCGdDxAyZhhI3kKJHA3Hn3qk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carlo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 18:00
Afgelopen week kwam Honey onder vuur te liggen na YouTuber MegaLag de dienst heeft beschuldigd van oplichterij.
na -> nadat
Enerzijds zou de couponbrowserextensie eigen deals te prefereren, ook wanneer consumenten een betere korting vinden.
woordje 'te' moet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinalLight
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Pagina: 1