Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:03
Ik werk zelf in de zorg en speel zeker geen Fortnite oid. Dus ook vloslagen geen verastnd van. Maar ik zoek dus iets voor een client van me.

Ik zoek een?
beetje budgetvriendelijek Android tablet waar fortnite een mobile fijn op speelt

Wat is je budget?
Mijn client heeft bewindvoering, er is budget, maar ik moet het ook wel verantwoorden.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Fortnite, heartstoone, dat soort spul. Beeldbellen met vriendin, wat chatten en YT

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung S7, S8 of S9. Maar dan heb je het wel over serieuze prijzen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel nog niks, kan nog komen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Best Buy Guide: Beste allround tablets en Best Buy Guide: Beste tablets voor entertainment en dan kom ik snel op een S9Fe of OnePlus Pad2.

Overigens zou ik me even verdiepen (onder andere op site van Samsung) hoe lang die dingen nog firmwares krijgen. Zou zonde zijn als je nu een S7 voor weinig zou vinden als de software bijvoorbeeld nog maar 9 maanden wordt geupdate.

Overigens, "budgetvriendelijk" is heel erg afhankelijk van degene die het moet uitgeven; kan je een richtprijs posten want dat scheelt al een slok op een borrel met opzoeken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21
hou rekening ook met de requirments van fortnite.

https://www.epicgames.com...ite-on-android-a000088501

zo weet ik dat fortnite het al niet doet op een ipad van 2020/2021 al niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MAX3400 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:38:
Best Buy Guide: Beste allround tablets en Best Buy Guide: Beste tablets voor entertainment en dan kom ik snel op een S9Fe of OnePlus Pad2.

Overigens, "budgetvriendelijk" is heel erg afhankelijk van degene die het moet uitgeven; kan je een richtprijs posten want dat scheelt al een slok op een borrel met opzoeken.
Dank

Daarom gaf ik aan dta ik iets moet verantwoorden tegenover een bewindvoerder. 600+ euro gaat me niet lukken om een spelletje te laten spelen. 300 wel, mits het een luek ding is.

Maar stel nou eens ; Zo'n Redmi Pad Pro, is dat dan nog geschikt? Dat is een tablet waar ik voro mezelf een oogje op heb, want doe voldoet ruim aan wat ik zoek. Maar Fortnite? Als ik hier kijk, lijkt het wel wat. ; YouTube: Xiaomi Redmi Pad Pro Fortnite Gaming test | Snapdragon 7s Gen 2, 120... Lijkt op ong 60fps te draaien, maar verder zie ik weinig

[ Voor 14% gewijzigd door maartend op 03-01-2025 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:38
Voor gewone spelletjes wel, niet voor fortnite. Dan denk je gauw aan 500+...

Is het echt essentieel dat je cliënt fortnite kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-06 13:22
Kun je niet beter een Nintendo Switch van marktplaats plukken om Fortnite op te spelen?

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
99ruud99 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:48:
Voor gewone spelletjes wel, niet voor fortnite. Dan denk je gauw aan 500+...

Is het echt essentieel dat je cliënt fortnite kan doen?
Het is wel zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik ga iets heeeeeeeeeeeel anders roepen: Samsung Galaxy A55.

Kan/voldoet aan alles. Is (helaas) wel een mobiele telefoon. Maar als het goed is kan makkelijk casten of met USB-C naar HDMI op elke monitor/TV aansluiten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MAX3400 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:55:

Kan/voldoet aan alles. Is (helaas) wel een mobiele telefoon.
Is idd een gsm. En hij wil een tablet. Groter. En daarmee leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 18:13
Xiaomi Redmi Pad Pro (8gb ram model) is eventueel een optie, verwacht echter geen wonderen daarvan.

Maar nog beter lijkt het mij om betreffende klant uit te leggen, dat je soms keuzes moet maken en niet alles tegelijk kunt hebben.

Want voor dat geld heb je sneller een leuke telefoon die het spel probleemloos aan kan, en updates blijft krijgen dan hetzelfde met een tablet.

Tenzij je naar 9th of 10th gen ipad gaat kijken (maar klant wil Android zag ik), vooral die eerste kan goedkoop zijn 2de hands.

Keuzes maken, dat is waar het op neerkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:48
MAX3400 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:55:

Kan/voldoet aan alles. Is (helaas) wel een mobiele telefoon. Maar als het goed is kan makkelijk casten of met USB-C naar HDMI op elke monitor/TV aansluiten.
Scherm spiegelen levert significante vertraging op, usb is slechts 2.0, dus geen hdmi-uitvoer.
Pagina: 1