Regelmatig kom ik op Funda objecten tegen die nu als cafe, bakkerij, kapsalon oid in gebruik zijn, maar bij verkoop ook geheel als woning gebruikt kunnen worden.
Qua ruimte lijkt het mij heel aantrekkelijk om zoveel ruimte naar wens in te mogen delen.
Meestal is de bovenverdieping al in gebruik als woning, maar zou je dus veel kunnen verplaatsen naar beneden.
Zou in ieder geval tijdens de verbouwing beneden voor een woonlocatie zorgen.
Nou heb ik gegoogled of hier ervaringen over zijn van mensen die een dergelijk object hebben omgebouwd naar een huis, maar niets noemenswaardigs kunnen vinden. Veelal gaat het om boerderijen.
Heeft iemand misschien ervaring hiermee?
Ik zou dan denken aan het inschakelen van een interieur architect om het opnieuw in te richten.
Daarnaast komt er natuurlijk aardig wat verbouwing aan te pas.
Waar zou je nog meer aan moeten denken bij een zodanig project?
Qua ruimte lijkt het mij heel aantrekkelijk om zoveel ruimte naar wens in te mogen delen.
Meestal is de bovenverdieping al in gebruik als woning, maar zou je dus veel kunnen verplaatsen naar beneden.
Zou in ieder geval tijdens de verbouwing beneden voor een woonlocatie zorgen.
Nou heb ik gegoogled of hier ervaringen over zijn van mensen die een dergelijk object hebben omgebouwd naar een huis, maar niets noemenswaardigs kunnen vinden. Veelal gaat het om boerderijen.
Heeft iemand misschien ervaring hiermee?
Ik zou dan denken aan het inschakelen van een interieur architect om het opnieuw in te richten.
Daarnaast komt er natuurlijk aardig wat verbouwing aan te pas.
Waar zou je nog meer aan moeten denken bij een zodanig project?