Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Mijn zoontje speelt veel Fortnite, Minecraft en Rocket League en ik zelf op dit moment vooral veel POE2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We zijn al in het bezit van een toetsenbord, muis en 1080p 24 in scherm dus die hoeven er niet bij
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles dus maar zie ook het lijstje dat ik al bij elkaar geharkt heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Beetje stille en kleine PC is fijn omdat hij in de woonkamer komt te staan. Vandaar dat ik ook gekozen micro-ATX bord.
Mocht een ATX bord + case er nou voor zorgen dat er bijv een betere GPU en kan dan sta ik (en hopelijk mijn vrouw
) daar wel voor open.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Even een check of dit lijstje een beetje oke is. Sowieso sta ik open voor alternatieve en suggesties van component die beter zijn qua kwaliteit. Dus als we iets over het budget van 1000 euro gaan is dat geen probleem.
Lijstje even aangepast n.a.v de opmerkingen van MetaalHoofd
Vooral gamen. Mijn zoontje speelt veel Fortnite, Minecraft en Rocket League en ik zelf op dit moment vooral veel POE2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We zijn al in het bezit van een toetsenbord, muis en 1080p 24 in scherm dus die hoeven er niet bij
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles dus maar zie ook het lijstje dat ik al bij elkaar geharkt heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Beetje stille en kleine PC is fijn omdat hij in de woonkamer komt te staan. Vandaar dat ik ook gekozen micro-ATX bord.
Mocht een ATX bord + case er nou voor zorgen dat er bijv een betere GPU en kan dan sta ik (en hopelijk mijn vrouw
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Even een check of dit lijstje een beetje oke is. Sowieso sta ik open voor alternatieve en suggesties van component die beter zijn qua kwaliteit. Dus als we iets over het budget van 1000 euro gaan is dat geen probleem.
Lijstje even aangepast n.a.v de opmerkingen van MetaalHoofd
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 152,99 | € 152,99 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 117,12 | € 117,12 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7600 XT GAMING OC 16G | € 349,- | € 349,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 61,- | € 61,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 28,08 | € 28,08 |
1 | Geheugen intern | Team Group T-Create Expert CTCED532G6000HC30DC01 | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A650BN | € 60,90 | € 60,90 |
1 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Totaal | € 988,89 |
[ Voor 3% gewijzigd door Br3wmaster op 03-01-2025 11:24 ]
PSN: Brwmaster