dat is toch pas 14 oktober
, of was dat de XboX
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ik denk dat je in de war bent. De GameCube is vandaag uitgekomen in Japan.
cool...
welke games zijn erbij te koop, weet iemand dat?
Voor mij is het de absolute nummer 1! Of de rest vd gamers daar ook zo over denk weet ik nog net zo niet
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Voor mij ook echt de nummer 1!!
Heb mn N64 vorige week nog verkocht om geld te hebben voor de GC
Heb mn N64 vorige week nog verkocht om geld te hebben voor de GC
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Resident Evil pics+plaatjes al gezien?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Luigi manson , super monkey ball en wave race.Op vrijdag 14 september 2001 16:37 schreef Lampie het volgende:
cool...
Verwijderd
In nederland 700-800 gulden denk ik. Game apart bijkopen (vast iets van 120 gulden).
Yep en dit is ook mijn #1 console.
edit: Zuig, dit wordt waarschijnlijk mijn eerste echte grote aankoop in EURO's. Dus iets van 320-365 Euro. (op hele getallen afgerond)
De precieze prijs weet niemand nog.. (netzoals de launchdate)
Yep en dit is ook mijn #1 console.
edit: Zuig, dit wordt waarschijnlijk mijn eerste echte grote aankoop in EURO's. Dus iets van 320-365 Euro. (op hele getallen afgerond)
De precieze prijs weet niemand nog.. (netzoals de launchdate)
ik vind het erg jammer voor de gamecube, maar in Japan is hij maar matig ontvangen heb ik gelezen.
De mensen die er waren kwamen makkelijk aan een exemplaar, omdat er maar weinig mensen waren.
De mensen die er waren kwamen makkelijk aan een exemplaar, omdat er maar weinig mensen waren.
Verwijderd
Nintendo heeft hier en daar wat posters opgehangen maar dat was het dan ook wel. Spaceworld was hun publiekstrekker om de consument over te halen en die was DIK GESLAAGD in Japan, de jappanners waren weg van de nieuwe zelda en mario (in tegenstelling tot de westerse wereld die liever de SW2k versie had)Its almost time for the GameCube to come out in Japan, and there is something you should know. Its not going to sell hundreds of thousands (like 500,000) in the first 2 days. Truth is, its probably not going to sell too fast at all. What Nintendo is going for is a console that they can advertise on TV, and a kid can ask his mom for one and she will say yes and they will work into a store and buy one. Not lines with 100 people in them waiting to buy the system so they can sell out in the first day. There will most likely be a lot of trolling from Xbox and PS2 fans comparing numbers and whatnot.
Nintendo wants a console that you can go in and buy at anytime, and it being so cheap its definitely possible. I don't really understand why they're going to do this, but I think its all part of Nintendo's twisted plan that we can't possibly understand. So, I am just warning you about one major possibility, and that is that the GameCube won't sell very fast at all.
De N64 heeft het slecht gedaan in Japan omdat de meeste games waren gericht voor de Westerse wereld (ook gelijk een reden waarom de Xbox het waarschijnlijk niet gaat maken in Japan om het maar voorzichtig te zeggen). Nintendo moet dit goed maken en wat is een betere medium dan de Japanners zelf?
Als de bladen positief zijn en de Japanners ook (die vervolgens het woord verspreiden) dan ziet de toekomst er rooskleurig uit, alleen het kost wat meer tijd.
Verwijderd
ja er stonden geen hordes met mensen te wachten voor de winkels.. je kon gewoon uitslapen, alhoewel..
Ik denk dat de grootste troef van nintendo de prijs is. De gamecube zal waarschijnlijk de goedkoopste nextgen console zijn. Ook verwacht ik dat de games niet zo heel duur zullen worden. Je kunt dat nu al goed zien aan het feit dat alle GBA spellen van nintendo rond de 100 piek kosten, terwijl TonyHawk2 bv 130 gulden koste.
Ben benieuwd hoe het zal gaan met de kopieerbaarheid van de spellen. Dat kan serieus meehelpen met het succes van een console, kijk maar naar de PSX.
Nintendo heeft in ieder geval een sterk punt: ze hebben goede spellen tot hun beschikking.
Nintendo heeft in ieder geval een sterk punt: ze hebben goede spellen tot hun beschikking.
Pagina: 1