Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
40" tv, niet groter met maximale breedte van 90,5 cm
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De TV moet passen in een nis die niet breder is dan 90,5 cm.
Wat heb je zelf al gevonden?
Alle TV's van 40" tegenwoordig zijn slechts Full HD (1920x1080) en niet UHD (3840x2160). In het verleden waren er er wel 40" UHD tv's maar met de opkomst van OLED is denk ik geen markt meer voor? Helaas is minimale schermgrootte van OLED 42" en zijn deze te breed.
Welke vragen heb je hier nog over?
Als iemand nog ideeën heeft, hou ik me aanbevolen. Heb als alternatief ook naar monitoren gekeken, maar die missen essentiële eigenschappen als (e)ARC op de HDMI poorten. Enige fabrikant die daar iets in doet is BenQ maar de 38" MOEBIUS monitor van BenQ is alleen in de US te koop. Alvast bedankt.
Ik zoek een?
40" tv, niet groter met maximale breedte van 90,5 cm
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De TV moet passen in een nis die niet breder is dan 90,5 cm.
Wat heb je zelf al gevonden?
Alle TV's van 40" tegenwoordig zijn slechts Full HD (1920x1080) en niet UHD (3840x2160). In het verleden waren er er wel 40" UHD tv's maar met de opkomst van OLED is denk ik geen markt meer voor? Helaas is minimale schermgrootte van OLED 42" en zijn deze te breed.
Welke vragen heb je hier nog over?
Als iemand nog ideeën heeft, hou ik me aanbevolen. Heb als alternatief ook naar monitoren gekeken, maar die missen essentiële eigenschappen als (e)ARC op de HDMI poorten. Enige fabrikant die daar iets in doet is BenQ maar de 38" MOEBIUS monitor van BenQ is alleen in de US te koop. Alvast bedankt.