Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 23:40
Mijn probleem:
Sinds ING voor Android is overgestapt op Google pay lukt het mij niet meer om betaalverzoeken te voltooien. Als ik op de "Direct je app openen" knop druk gebeurt er in Chrome helemaal niets. In andere browsers (ADB bijvb) lukt het wel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Xiaomi 11T Pro
Chrome

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- ING App en chrome geupdate
- Phone herstart

Gezien het wel lukt in andere browsers ligt het probleem niet aan de phone settings. Ik heb echter geen idee waar het wel aan ligt.

Heeft iemand een idee?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dat soort gedrag wordt bijna altijd veroorzaakt door de manier waarop de website welke de betaallink aanroept dit doet in combinatie met geïnstalleerde pop-up blockers en instellingen aangaande coockie afhandeling.

Ik moet hier bij bijv. spareribexpress.com ook altijd een andere browser óf een in-private sessie gebruiken doordat die site niet overweg kan met 'mijn' Edge/Chromium instellingen terwijl bijv. een bol.com dit wel kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 02-01-2025 14:23 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 23:40
Ik snap je maar aangezien er geen tiental aan topics met dit probleem op Tweakers staan en chrome en ING qua browser en bank de grootste zijn in Nederland heeft de meerderheid van de gebruikers hier dus geen last van.

Dan zou ik denken dat ik dit probleem aan mijn kant zou moeten kunnen fixen.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leench
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 07-02 12:56
Ik heb de zelfde probleem sinds 2 weken geleden na update van mijn telefoon. Bank-app (ING of Rabo) gaat niet open als ik met ideal wil betalen via chrome browser. Met andere browsers gaat het wel.

Dus het probleem zit bij chrome browser, maar wat het probleem is (of oplossing) kan ik nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Leench schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:58:
Ik heb de zelfde probleem sinds 2 weken geleden na update van mijn telefoon. Bank-app (ING of Rabo) gaat niet open als ik met ideal wil betalen via chrome browser. Met andere browsers gaat het wel.

Dus het probleem zit bij chrome browser, maar wat het probleem is (of oplossing) kan ik nog niet vinden
Staat het bij de instellingen van de bankapp zelf ook aan?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gsIswoO.jpeg