In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Vraag
Alle reacties
Dat soort gedrag wordt bijna altijd veroorzaakt door de manier waarop de website welke de betaallink aanroept dit doet in combinatie met geïnstalleerde pop-up blockers en instellingen aangaande coockie afhandeling.
Ik moet hier bij bijv. spareribexpress.com ook altijd een andere browser óf een in-private sessie gebruiken doordat die site niet overweg kan met 'mijn' Edge/Chromium instellingen terwijl bijv. een bol.com dit wel kan.
Ik moet hier bij bijv. spareribexpress.com ook altijd een andere browser óf een in-private sessie gebruiken doordat die site niet overweg kan met 'mijn' Edge/Chromium instellingen terwijl bijv. een bol.com dit wel kan.
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 02-01-2025 14:23 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik snap je maar aangezien er geen tiental aan topics met dit probleem op Tweakers staan en chrome en ING qua browser en bank de grootste zijn in Nederland heeft de meerderheid van de gebruikers hier dus geen last van.
Dan zou ik denken dat ik dit probleem aan mijn kant zou moeten kunnen fixen.
Dan zou ik denken dat ik dit probleem aan mijn kant zou moeten kunnen fixen.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Ik heb de zelfde probleem sinds 2 weken geleden na update van mijn telefoon. Bank-app (ING of Rabo) gaat niet open als ik met ideal wil betalen via chrome browser. Met andere browsers gaat het wel.
Dus het probleem zit bij chrome browser, maar wat het probleem is (of oplossing) kan ik nog niet vinden
Dus het probleem zit bij chrome browser, maar wat het probleem is (of oplossing) kan ik nog niet vinden
Staat het bij de instellingen van de bankapp zelf ook aan?Leench schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:58:
Ik heb de zelfde probleem sinds 2 weken geleden na update van mijn telefoon. Bank-app (ING of Rabo) gaat niet open als ik met ideal wil betalen via chrome browser. Met andere browsers gaat het wel.