Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brinkhof
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-05 08:45
Ik luister af en toe naar een podcast, maar begrijp niet, hoe ik deze moet stoppen. Normaliter tik je dan het vierkantje aan, onderin het scherm van de telefoon en dan stopt de applicatie. De podcast reageert daar niet op, maar blijft doorpraten en zichtbaar in het beginscherm van de telefoon. Hetzelfde probleem ervaar ik met NPO start en NPO Luister. Omdat het me zo irriteert sluit ik de telefoon dan maar helemaal af en start hem opnieuw. Dat is omslachtig. Ik weet niet, of dit de juiste plek is om deze topic te posten. In ieder geval bedankt voor de adviezen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Welke OS heb je?
Welke applicatie gebruik je voor de podcasts?
Zie je het vierkantje veranderen in een driehoekje als je er op klikt?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

iOS podcast app: simpelweg op stop drukken. Browser: idem, of tabblad sluiten. Vierkantje onderin klinkt als een bepaalde Android app? Welke? Heeft die geen stop-knop? Is er geen algemene media-stopknop zoals bij iOS?

Kortom: geef ajb even meer context ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brinkhof
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-05 08:45
Hallo, ik heb een Samsung Galaxy A 13 en de Android versie is 14. De Podcast app heet Podcast Trac. Is dit voldoende info ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb er geen ervaring mee, maar zou het in deze hoek zoeken:
F_J_K schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 13:38:
Heeft die geen stop-knop? Is er geen algemene media-stopknop zoals bij iOS?
:)

Tenminste NPO start heeft gewoon een stopknop in de app. De webversie ook. Als die niet werkt: klinkt als een bug. Alles geupdated?

Maar dan verplaats ik even van Client software algemeen naar de Android-buren.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 03-01-2025 09:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)