Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Enige wat ik je mee kan geven is: reflecteer op je eigen gedrag. Dan snap je hopelijk waarom ik die 1 ster review heb geplaatstxane321 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:35:
Betrap je op een leugen. Zijn slechts paar schroeven maar die horen toch echt bij de verkoop als ik aangeef na een week niks te hebben en daarbij ik ook me review aanpas ben jij die gene die mij een valse review geeft kan je hier gaan lopen janken als een minderjarig kindje maar jij begon

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Enxane321 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:35:
kan je hier gaan lopen janken als een minderjarig kindje
Heel volwassen inderdaad.xane321 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:35:
maar jij begon
Je stelt zelf dat het maar om een paar schroeven gaat. Ik heb ook wel eens iets vergeten of iets gekocht en dat de ander wat vergeten was. Soms duurt het even, maar is altijd opgelost omdat alle betrokkenen normaal met elkaar omgaan, begrijpen dat foutjes gemaakt worden EN begrijpen dat de ander meer te doen heeft in zijn leven en er soms wat tijd nodig is.
Dus jouw reactie is... 8 haat reviews plaatsen? Wederom, heel volwassen.
RTX 4090 / 9950X / 7800C34 32gb / Custom waterkoeling
Precies dit, dankjewel. Ik hoop dat dit debacle snel wordt opgelost door @Microkid of @Bor. Inhoudelijk lijkt mij het niet verstandig om te argumenteren met dit soort personenRemcoAR schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:43:
Soms duurt het even, maar is altijd opgelost omdat alle betrokkenen normaal met elkaar omgaan, begrijpen dat foutjes gemaakt worden EN begrijpen dat de ander meer te doen heeft in zijn leven en er soms wat tijd nodig is.

[ Voor 95% gewijzigd door Microkid op 01-01-2025 20:08 ]
Spelregels
Gedraag je netjes. Logischerwijze kunnen beide partijen een meningsverschil hebben, het is niet noodzakelijk te gaan schelden, flamen e.d.
Discussies buiten DM om worden niet toegestaan. We hebben gemerkt dat het openbare karakter van de topics menigeen er van weerhoudt vrijuit te kunnen praten. Daarnaast voorkomt het voeren van de discussie via DM dat anderen mee kunnen lezen met de "vuile was" of ongewenst kunnen reageren.
Beide partijen dienen zelf onderling tot een overeenstemming te komen, Tweakers is hier geen partij in. Ga dus niet huilen over de houding van een ander of bestook ons met argumenten of mailtjes, hier doen we niets mee.
Komen beide partijen er niet samen uit, dan kan je dit melden in het topic en hierbij een verzoek doen tot bemiddeling. Een admin zal dan, mits hier tijd en gelegenheid tot is, de gevoerde DM communicatie bekijken en een bindende uitspraak doen.
Het is niet toegestaan onderlinge communicatie 1:1 op het forum te plaatsen.
Dit topic is gesloten.