Dag, mede-tweakers.
Na 5 jaar met mijn huidige systeem (i7 9700k, 2080) is het tijd voor een upgrade dat weer een tijdje mee mag gaan.
Nu heb ik er nog geen GPU in mijn wenslijstje staan i.v.m. binnenkort nieuwe GPU-releases van Nvidia. Het zal waarschijnlijk een 5080, 4080 super of tweedehands 4090 worden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral een veelzijdige pc dat alle games zou aan kunnen op 2k met zoveel mogelijk fps vanwege een 240 hz monitor met een mogelijke upgrade naar 4k in de toekomst.
Vooral de laatste tijd ben ik redelijk competitief Marvel Rivals aan het spelen en Path of Exile 2 waarbij extra fps zeer gewaardeerd zou zijn.
Maar vooral voor Monster Hunter:Wilds zou ik graag zoveel mogelijk uit willen halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2500 euro met een maximum van 3000, maar dit zal vooral in afwachting zijn van 5080 prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is in bezit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alle merken mogen maar toch voorkeur bij Nvidia GPUs
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vind vooral een witte pc mooi.
Wil graag de 9800x3d als CPU
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op mijn samengesteld lijstje en vragen.
Mogelijke betere opties voor zowel bang for buck als mooier uiterlijk van de PC
Ook graag advies voor welke GPU en of er een prijsdaling in verwachting is van de 9800x3d of gewoon bestellen, graag heb ik in midden februari de pc compleet.
Is de 850W voeding ook genoeg voor een mogelijke tweedehands 4090
Na 5 jaar met mijn huidige systeem (i7 9700k, 2080) is het tijd voor een upgrade dat weer een tijdje mee mag gaan.
Nu heb ik er nog geen GPU in mijn wenslijstje staan i.v.m. binnenkort nieuwe GPU-releases van Nvidia. Het zal waarschijnlijk een 5080, 4080 super of tweedehands 4090 worden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral een veelzijdige pc dat alle games zou aan kunnen op 2k met zoveel mogelijk fps vanwege een 240 hz monitor met een mogelijke upgrade naar 4k in de toekomst.
Vooral de laatste tijd ben ik redelijk competitief Marvel Rivals aan het spelen en Path of Exile 2 waarbij extra fps zeer gewaardeerd zou zijn.
Maar vooral voor Monster Hunter:Wilds zou ik graag zoveel mogelijk uit willen halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2500 euro met een maximum van 3000, maar dit zal vooral in afwachting zijn van 5080 prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is in bezit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alle merken mogen maar toch voorkeur bij Nvidia GPUs
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vind vooral een witte pc mooi.
Wil graag de 9800x3d als CPU
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op mijn samengesteld lijstje en vragen.
Mogelijke betere opties voor zowel bang for buck als mooier uiterlijk van de PC
Ook graag advies voor welke GPU en of er een prijsdaling in verwachting is van de 9800x3d of gewoon bestellen, graag heb ik in midden februari de pc compleet.
Is de 850W voeding ook genoeg voor een mogelijke tweedehands 4090
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 595,- | € 595,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650-A GAMING WIFI | € 189,- | € 189,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact White TG Clear Tint | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 White ARGB | € 61,90 | € 61,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BWEAK2-32 | € 129,69 | € 129,69 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Snow 850W - TT Premium Edition | € 123,- | € 123,- |
1 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 119,89 | € 119,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.308,38 |