Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minionguyjpro
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 07-09 14:36
Ik ben op zoek naar de inloggegevens voor het desbetreffende model. Nou is dit modem al zeer oud en gebruiken we het al lang niet meer, dan zou ik toch graag kijken of de gegevens te achterhalen zijn zodat ik in het apparaat kan komen om bepaalde informatie te achterhalen, want ik wil namelijk proberen custom firmware zoals OpenWrt naar een apparaat als dit te porten.

Mocht iemand het weten, laat het dan vooral weten!

Dit modem was van online.nl, de gebruikersnaam van het account is dan ook online / OnlineUser. Inloggen hierop werkt zover nog niet omdat het inloggen ermee geblokkeerd is.

Daarnaast heb ik ook algemene firmware voor dit apparaat online gevonden, zo kan ik de BootP-modus in om de firmware zonder inloggegevens te kunnen flashen, maar er staat dat de firmware niet compatibel is, versie is althans ook ouder. Dus misschien is dit nog een manier om het apparaat algemene firmware te laten draaien die wél toegang heeft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinMeijerink
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:35

MartinMeijerink

Computerrorist

Standaard gebrukersnaam is "Administrator", zonder wachtwoord, maar dit heb je vast al wel geprobeerd toch?
Factory reset doen dan? Als je de resetknop ingedrukt houdt tot de powerled rood wordt (gebeurt na ongeveer 7 seconden), dan wordt ie volledig gereset, en kun je als "Administrator" inloggen op http://192.168.1.254, zonder wachtwoord.

An unbreakable toy is useful to break other toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minionguyjpro
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 07-09 14:36
MartinMeijerink schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 11:19:
Standaard gebrukersnaam is "Administrator", zonder wachtwoord, maar dit heb je vast al wel geprobeerd toch?
Factory reset doen dan? Als je de resetknop ingedrukt houdt tot de powerled rood wordt (gebeurt na ongeveer 7 seconden), dan wordt ie volledig gereset, en kun je als "Administrator" inloggen op http://192.168.1.254, zonder wachtwoord.
Volgens mij heb ik dit al heel vaak geprobeerd, maar ik kan nog een keer kijken.