Eufy 2K deurbel registratie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbenik
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 03-03 21:11
Bij ons thuis hangt de Eufy 2K video deurbel gecombineerd met de Homebase 2. Nu merken we op dat de camera lang niet alles registreert en/of opslaat op het geheugen. Daarnaast vind ik hem relatief traag met het openen van de app wanneer er aangebeld wordt.

Is er een mogelijkheid om dit te verbeteren of moet ik naar andere opties gaan kijken?

Bij voorbaat dank,

Nick

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:48
Heb hier een eufy T8200 en vind hem ook erg traag. Wifi ontvangst op die plek is geweldig dus daar kan t niet aan liggen. Ik overweeg te investeren in unifi producten maar heb dat nog niet uitgezocht.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbenik
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 03-03 21:11
Loop tegen hetzelfde aan. WiFi is top. Daar kan het niet aan liggen. Heb ook gekeken naar UniFi, maar heb begrepen dat de video deurbel niet als stand alone kan.
Zie het alleen niet bij de beschrijving wanneer ik er één wil bestellen. Misschien dat iemand hier er meer over weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:14
Hier ook een Eufy 2k deurbel en herken wel dat hij langzaam laadt als de deurbel gaat. Ik had eigenlijk gehoopt dat de Homebase 2 (ten opzichte van mijn Homebase 1) dat probleem zou verhelpen maar blijkbaar dus niet. Ik ga dit draadje volgen mocht iemand een oplossing weten maar ik ben bang dat die er niet is.