Half-life 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:25
De geruchten zijn weer aan de volle gang. Twee dagen geleden verscheen er een nieuwsbericht op Tweakers dat het spel in testing fase zou bevinden. nieuws: Gerucht: Valve is begonnen met testen Half-Life 3

Nu is bekend geworden dat de "leaker" schijnbaar ook Deadlock heeft uitgelekt en dus een betrouwebare bron zou zijn.

Maar net 1 uur voor middennacht, krijgt deze geruchten een hele nieuwe wending, namelijk niemand minder dan Mike Shapiro, de acteur van mysterieuze G-Man met als tekst, "unexpected suprises" en "See you in the new year" met als hashtags #Valve #Halflife #GMan #2025 .

https://x.com/mikeshapiroland/status/1874213952680607922

Ik ben benieuwd of dit het "echte" X account van Mike Shapiro is, of dat iemand gewoon keihard aan het trollen is. :D

Ook zou Valve zonder uitleg oude medewerkers terug hebben aangenomen die aan titels zoals Left 4 Dead en Half-life 2 hebben gewerkt.

https://www.dualshockers....mors-2025-insider-claims/

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 01-01-2025 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:17
Persoonlijk denk ik dat half life gekoppeld wordt aan een product. Net als dat Half-Life Alyx was voor VR zal deze half life (gok ik) een system seller worden van de steam console. Misschien wel een timed-exclusive zodat ze daarna hun pc fans tevreden kunnen stellen.

Ik zal er erg naar uitkijken maar stap nog even niet op de hype trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 08:36
Ik zit al op de hype train, ben momenteel een PC aan het samenstellen om eindelijk voor het eerst Half Life: Alyx te kunnen gaan spelen. Nu dat voor mij binnen bereik ligt kijk ik daar echt naar uit zoals ik vroeger ook naar games uitkeek, iets wat ik weinig meer heb tegenwoordig. En dan kan ik straks direct door met de volgende Half Life.

Maar ik verwacht ook dat er nog wat anders bij komt, Half Life is altijd een stap in de evolutie geweest, er moet haast wel een nieuwe techniek geïntroduceerd worden.

[ Voor 20% gewijzigd door iwaarden op 01-01-2025 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
iwaarden schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 11:01:
Ik zit al op de hype train, ben momenteel een PC aan het samenstellen om eindelijk voor het eerst Half Life: Alyx te kunnen gaan spelen. Nu dat voor mij binnen bereik ligt kijk ik daar echt naar uit zoals ik vroeger ook naar games uitkeek, iets wat ik weinig meer heb tegenwoordig. En dan kan ik straks direct door met de volgende Half Life.

Maar ik verwacht ook dat er nog wat anders bij komt, Half Life is altijd een stap in de evolutie geweest, er moet haast wel een nieuwe techniek geïntroduceerd worden.
In Half life 2 Episode 3 hadden ze plannen om "blobs" toe te voegen, wat best wel goed uitziet. Misschien is dit een nieuwe vijand die we gaan zien als ze daadwerkelijk met een nieuwe Half-Life bezig zijn. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 04-01-2025 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:04
Half-Life 2 vond ik toentertijd tof om te spelen door met name de vette graphics en physics voor die tijd. Deel 1 nooit gespeeld. Een nieuwe Half-Life zal ik wel spelen, maar als ie er nooit komt zou ik dat ook prima vinden. Deze game heeft voor mij niet zo'n epische status. Het is ook al weer dik 20 jaar geleden dat we dit gespeeld hebben.

Maar Valve kan natuurlijk wel wat. Ben wel benieuwd wat ze uit de hoge hoed kunnen toveren met de hardware van tegenwoordig.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 16:34
Ben bang wat het gaat worden. Cover based shooter? Arena based 5v5 game? Of gaan ze er echt moeite in steken?
Ik heb zelf weinig vertrouwen erin. Ik ben heel erg bang dat het een Duke Nukem Forever gaat worden. Het duurt al zo lang, zo'nhype. Eigenlijk kan het alleen maar teleurstellen.

Ik ben redelijk cynisch/pessimistisch. Maar na zoveel game teleurstellingen de afgelopen jaren wil ik niet teveel hopen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:29
corset schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:57:
Ben bang wat het gaat worden. Cover based shooter? Arena based 5v5 game? Of gaan ze er echt moeite in steken?
Ik heb zelf weinig vertrouwen erin. Ik ben heel erg bang dat het een Duke Nukem Forever gaat worden. Het duurt al zo lang, zo'nhype. Eigenlijk kan het alleen maar teleurstellen.

Ik ben redelijk cynisch/pessimistisch. Maar na zoveel game teleurstellingen de afgelopen jaren wil ik niet teveel hopen.
Zo pessimistisch wil ik niet zijn, er zijn ook best goede games afgeleverd de afgelopen jaren. Maar verder mee eens, met name “Triple A” games hebben het nogal af laten weten de laatste jaren.

Daar komt bij dat Half-Life 3 nogal grote schoenen te vullen heeft. Deel 2 was qua graphics en physics baanbrekend en Alyx wordt gezien als 1 van de beste VR games ooit. Het wordt nogal moeilijk om dit te overtreffen, dus zomaar een nieuwe FPS op de markt zetten met een leuk verhaaltje zal niet genoeg zijn.

Ik hoop er stiekem wel op. Half-Life 2 was jawdropping bij release en heb echt veel plezier met die game gehad (er zelfs een nieuwe PC voor gekocht destijds om het maximale eruit te halen).

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-07 23:20

silverball

De wagen voor moderne mensen

Er zal zeker dit jaar iets uit die hoek aangekondigd worden, maar valve kennende zal dit geen hl3 zijn.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:11
Ik volg dit topic ook wel, al heb ik nooit het zitvlees gehad om de 1e 2 delen uit te spelen. Staan al jaren op mijn lijstje om dat nog eens te doen...

Voor degenen die deel 1 nog eens willen proberen, kan ik Black Mesa aanbevelen, dat is een remake met flink betere graphics.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 08:36
De geruchten blijven niet op zichzelf staan, de fans zijn op onderzoek uit en er komen meer toevalligheden naar boven:

- bij upcoming releases op de Valve developer page op Steam staat “2” titels terwijl alleen Deadlock in de lijst staat
- in het plaatje van het nummer “Best Long Dog” staat het nummer “197” verstopt (in de ramen)
- het nummer is exact 197 seconden lang
- het nummer is exact 197 dagen na zijn vorige nummer “Magnetic North” uitgekomen
- Valve renamed the Popdog hallway in map de_train to "Longdog” in CS2

Bron: https://www.msn.com/en-us...nt-to-be-real/ar-BB1rf69e
Wild Chocolate schreef op maandag 6 januari 2025 @ 20:14:
Ik volg dit topic ook wel, al heb ik nooit het zitvlees gehad om de 1e 2 delen uit te spelen. Staan al jaren op mijn lijstje om dat nog eens te doen...

Voor degenen die deel 1 nog eens willen proberen, kan ik Black Mesa aanbevelen, dat is een remake met flink betere graphics.
Ik kan het toch echt aanraden om Half Life 2 eens te spelen, ik ben ook weer opnieuw begonnen en het blijft een heel goed speel. Er zijn ook nog wel wat Mods te vinden om de textures nog wat te updaten.

Half Life 1 en uitbreidingen zijn misschien wat gedateerd maar ook nog heel goed speelbaar.

Maar inderdaad, wil je wat moderners dan is Black Mesa een van de beste remakes die er bestaat, zeker een aanrader. En van Blueshift is nu ook een remake al is die nog niet helemaal af, je kunt hem al wel helemaal spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door iwaarden op 10-01-2025 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
iwaarden schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:45:
De geruchten blijven niet op zichzelf staan, de fans zijn op onderzoek uit en er komen meer toevalligheden naar boven:

- bij upcoming releases op de Valve developer page op Steam staat “2” titels terwijl alleen Deadlock in de lijst staat
- in het plaatje van het nummer “Best Long Dog” staat het nummer “197” verstopt (in de ramen)
- het nummer is exact 197 seconden lang
- het nummer is exact 197 dagen na zijn vorige nummer “Magnetic North” uitgekomen
- Valve renamed the Popdog hallway in map de_train to "Longdog” in CS2

Bron: https://www.msn.com/en-us...nt-to-be-real/ar-BB1rf69e

[...]

Ik kan het toch echt aanraden om Half Life 2 eens te spelen, ik ben ook weer opnieuw begonnen en het blijft een heel goed speel. Er zijn ook nog wel wat Mods te vinden om de textures nog wat te updaten.

Half Life 1 en uitbreidingen zijn misschien wat gedateerd maar ook nog heel goed speelbaar.

Maar inderdaad, wil je wat moderners dan is Black Mesa een van de beste remakes die er bestaat, zeker een aanrader. En van Blueshift is nu ook een remake al is die nog niet helemaal af, je kunt hem al wel helemaal spelen.
Als je een goede high-end PC hebt, is het misschien binnenkort weer waard om te spelen. :9

De community krijgt niet alleen de support van Valve, maar ook van Nvidia. https://www.nvidia.com/en...rtx-remix-in-development/

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 11-01-2025 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 21:40
Ben al even aan het wachten op de half life 2 remix "update" maar deze is anderhalf jaar geleden al aangekondigd. Had toch verwacht dat hij er ondertussen wel zou zijn. Geen idee hoe lang we hier nog op mogen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:40

The Zep Man

🏴‍☠️

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:28

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Kom ik dit tegen https://i.imgur.com/mryr1Oc.mp4

spoiler:
Jack black als binnen stem voor Freeman

[ Voor 36% gewijzigd door Damic op 23-04-2025 17:58 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:48
Pagina: 1