De kans dat je een antwoord krijgt van een van onze paarhonderdduizend actieve leden is groter dan dat je een antwoord krijgt van een Tweakers-medewerker (maar die kans is niet 0

).
That said, de meningen zullen uiteenlopen. Sommige mensen kijken liever even de kat uit de boom, anderen zelfs nog langer en weer anderen installeren op de dag van release of zelfs daarvoor al beta versies van updates. Voor elk kamp is iets te zeggen.
Over. Het. Algemeeeeeeen. Zijn windows updates tegen de tijd dat ze gereleased worden prima om te installeren op je systeem / systemen. Er zijn
altijd risico's dat het nét toevallig bij jou mis gaat of je nét die ene hardware combinatie hebt waarop er iets niet helemaal lekker werkt. Shit happens. Om een update
niet te installeren betekent echter vaak dat je een boel (veiligheids)zaken mist die, zeker op den duur, uitgebuit zullen gaan worden en waardoor je dus meer en meer risico loopt slachtoffer te worden van het blijven draaien van oude(re) versies van je OS (of andere software).
Fixes die gedaan worden na de 24H2 worden in updates na de 24H2 update uitgerold uiteraard; tenzij je een tijdmachine hebt kun je dat vrij lastig retroactief te doen

Vaak worden belangrijke veiligheidsfixes ook nog voor oudere versies gereleased, zéker als die nog actief ondersteund worden (lees: alles wat niet
EOL is). Maar het is dus niet zo dat voor elke bug die na 24H2 gefixed wordt een hele nieuwe 24H2 uitkomt; dat zijn gewoon, net als anders, kleinere updates die "op" de 24H2 "gestapeld" worden.
Waar heb je die "heel wat", specifiek op Asus gerichte, berichten gezien als ik vragen mag? Want het ging (of gaat) specifiek over 2 modellen, X415KA en X515KA, voor zover ik kan zo snel kon vinden. En beide modelnummers kom ik maar in 1 bericht tegen. Dit bericht.
[
Voor 18% gewijzigd door
RobIII op 01-01-2025 03:07
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij