Hi,
Ik had via ChatGPT een script gemaakt dat hij de Mac automatisch afsluit op een bepaald tijdstip:
De Mac ging inderdaad uit. De 12:35 was om te testen.
Echter als ik hem nu wil opstarten, dan sluit hij hem direct af. Als ik naar recovery mode wil gaan, dan krijg ik heel kort het Apple logo te zien en vervolgens sluit hij hem weer af.
Iemand enig idee voor een oplossing?
Ik had via ChatGPT een script gemaakt dat hij de Mac automatisch afsluit op een bepaald tijdstip:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>Label</key> <string>com.local.shutdown</string> <key>ProgramArguments</key> <array> <string>/sbin/shutdown</string> <string>-h</string> <string>now</string> </array> <key>StartCalendarInterval</key> <dict> <key>Hour</key> <integer>12</integer> <key>Minute</key> <integer>35</integer> </dict> <key>RunAtLoad</key> <true/> </dict> </plist> |
De Mac ging inderdaad uit. De 12:35 was om te testen.
Echter als ik hem nu wil opstarten, dan sluit hij hem direct af. Als ik naar recovery mode wil gaan, dan krijg ik heel kort het Apple logo te zien en vervolgens sluit hij hem weer af.
Iemand enig idee voor een oplossing?