Mijn vraag
Heeft iemand enig idee of het materiaal moet blijven zitten om het buisje. Zie foto.
Vandaag bezorgd een Beko koelvriescombi van uit Expert.
Mooi koelkastje veel vriesruimte.
Nadat de beste monteurs de koelkast op een plek hadden gezet wilde ik m nog een stukje verschuiven. Ik merkte toen op dat het kleine buisje (wie heeft voor mij de juiste benaming) nog ingepakt zat. Maar echter met een soort kitlaagje en een plastic tape erom. Ik heb uiteraard de winkel gebeld en meneer zei enigzins twijfelachtig dat dit moest blijven zitten omdat het een plak/kitlaag is.
Alle koelkasten die ik ooit heb bekeken aan de achterzijde weet ik dat dat buisje normaal “bloot” is.
Ik probeer Beko te bereiken maar geen gehoor. Het is tenslotte 31 december.
Wie kan mij vertellen of dit kan blijven zitten. Of beter er af.
...:strip_exif()/f/image/dfy1CDnwRitEOzymd269tThz.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand enig idee of het materiaal moet blijven zitten om het buisje. Zie foto.
Vandaag bezorgd een Beko koelvriescombi van uit Expert.
Mooi koelkastje veel vriesruimte.
Nadat de beste monteurs de koelkast op een plek hadden gezet wilde ik m nog een stukje verschuiven. Ik merkte toen op dat het kleine buisje (wie heeft voor mij de juiste benaming) nog ingepakt zat. Maar echter met een soort kitlaagje en een plastic tape erom. Ik heb uiteraard de winkel gebeld en meneer zei enigzins twijfelachtig dat dit moest blijven zitten omdat het een plak/kitlaag is.
Alle koelkasten die ik ooit heb bekeken aan de achterzijde weet ik dat dat buisje normaal “bloot” is.
Ik probeer Beko te bereiken maar geen gehoor. Het is tenslotte 31 december.
Wie kan mij vertellen of dit kan blijven zitten. Of beter er af.
...
:strip_exif()/f/image/dfy1CDnwRitEOzymd269tThz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eTcaD5RkATVd9leLImGlgu2e.jpg?f=fotoalbum_large)