Beko Koelvriescombinatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weark87
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 02-02 07:26
Mijn vraag
Heeft iemand enig idee of het materiaal moet blijven zitten om het buisje. Zie foto.

Vandaag bezorgd een Beko koelvriescombi van uit Expert.
Mooi koelkastje veel vriesruimte.
Nadat de beste monteurs de koelkast op een plek hadden gezet wilde ik m nog een stukje verschuiven. Ik merkte toen op dat het kleine buisje (wie heeft voor mij de juiste benaming) nog ingepakt zat. Maar echter met een soort kitlaagje en een plastic tape erom. Ik heb uiteraard de winkel gebeld en meneer zei enigzins twijfelachtig dat dit moest blijven zitten omdat het een plak/kitlaag is.
Alle koelkasten die ik ooit heb bekeken aan de achterzijde weet ik dat dat buisje normaal “bloot” is.
Ik probeer Beko te bereiken maar geen gehoor. Het is tenslotte 31 december.
Wie kan mij vertellen of dit kan blijven zitten. Of beter er af.

...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hdvrDMMUNl5Qmj4SKIbcs68FQng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dfy1CDnwRitEOzymd269tThz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgaonFWHgirQIP4RtuJceMpZcQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTcaD5RkATVd9leLImGlgu2e.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leipi35
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:51
Dit moet blijven zitten.
Is bedoeld om inspuit geluiden te reduceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:23
Weark87 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:14:
[...]
Ik merkte toen op dat het kleine buisje (wie heeft voor mij de juiste benaming) nog ingepakt zat.
[...]
Dat is de droger (filter dryer in het Engels) het capillair is er aan de onderkant op aangesloten. Het filtert en droogt het koudemiddel (waarschijnlijk R600A?).

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weark87
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 02-02 07:26
Dank jullie beide voor de reacties!