Hallo Tweakers,
Vanochtend is de Odido monteur geweest voor mijn overstap van KPN naar Odido.
Toen hij vertrokken was en alles werkte heb ik meteen mijn Ubiquiti Dream Router aangesloten.
Ik heb nu de volgende settings geconfigureerd staan:
:strip_exif()/f/image/AFDff16dx09KORx3K8rP4KSf.jpg?f=fotoalbum_large)
Allereerst heb ik het VLAN ID op 300 gezet. Daarna moest bij IPv4 settings PPoE switchen naar DHCPv4.
Klopt dit zo of zijn er nog meer settings die ik aan moet passen? Moet ik bij de DHCP Client Options nog iets invullen? Of bij de andere settings?
Qua speedtest zit ik tussen de 500 Mbps en de 600 Mbps maar begreep dat dat eerder een bottleneck is van de Ubiquiti Dream Router. De monteur haalde iets van 1100 Mbps naast de Zyxel modem van Odido.
Volgens mij niet maar wil het even
Bedankt en alvast een goede jaarwisseling!
Vanochtend is de Odido monteur geweest voor mijn overstap van KPN naar Odido.
Toen hij vertrokken was en alles werkte heb ik meteen mijn Ubiquiti Dream Router aangesloten.
Ik heb nu de volgende settings geconfigureerd staan:
:strip_exif()/f/image/AFDff16dx09KORx3K8rP4KSf.jpg?f=fotoalbum_large)
Allereerst heb ik het VLAN ID op 300 gezet. Daarna moest bij IPv4 settings PPoE switchen naar DHCPv4.
Klopt dit zo of zijn er nog meer settings die ik aan moet passen? Moet ik bij de DHCP Client Options nog iets invullen? Of bij de andere settings?
Qua speedtest zit ik tussen de 500 Mbps en de 600 Mbps maar begreep dat dat eerder een bottleneck is van de Ubiquiti Dream Router. De monteur haalde iets van 1100 Mbps naast de Zyxel modem van Odido.
Volgens mij niet maar wil het even
Bedankt en alvast een goede jaarwisseling!