Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit nieuwe systeem voor m'n neefje van 14, hij wil online game, fortnite, ARK maar wil ook graag Horizon Zero Dawn spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 1350/1450
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het is een hele nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het idee van het systeem is om nu op 1080p te gamen, al heb ik het samengesteld op de groei zodat hij er potentieel langer mee kan doen. Op AM5 voor meer upgrade mogelijkheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Voldoet wat ik nu in de wenslijst heb staan(RML onderaan deze post) aan wat het systeem moet doen? 1080p gaming op de groei?
Is het RAM wat ik geselecteerd heb voldoende? Misschien beter met andere timings?
Is de kaart goed? Heb zelf weinig ervaring met de 7700. Ik zat naar nvidia kaarten te kijken, maar de prijzen van zowel amd als nvidia gaan alle kanten op en kon niet echt beslissen wat de beste prijs/kwaliteit zou zijn.
Andere dingen: Scherm is al geregeld(hij krijgt m'n oude 1080p scherm), windows licentie ook al geregeld.
Dit nieuwe systeem voor m'n neefje van 14, hij wil online game, fortnite, ARK maar wil ook graag Horizon Zero Dawn spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 1350/1450
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het is een hele nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het idee van het systeem is om nu op 1080p te gamen, al heb ik het samengesteld op de groei zodat hij er potentieel langer mee kan doen. Op AM5 voor meer upgrade mogelijkheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Voldoet wat ik nu in de wenslijst heb staan(RML onderaan deze post) aan wat het systeem moet doen? 1080p gaming op de groei?
Is het RAM wat ik geselecteerd heb voldoende? Misschien beter met andere timings?
Is de kaart goed? Heb zelf weinig ervaring met de 7700. Ik zat naar nvidia kaarten te kijken, maar de prijzen van zowel amd als nvidia gaan alle kanten op en kon niet echt beslissen wat de beste prijs/kwaliteit zou zijn.
Andere dingen: Scherm is al geregeld(hij krijgt m'n oude 1080p scherm), windows licentie ook al geregeld.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 188,99 | € 188,99 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 117,12 | € 117,12 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7700 XT 12GB | € 431,99 | € 431,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Air RGB Cyan Core | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BBEAK2-32 | € 126,90 | € 126,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 91,46 | € 91,46 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,95 | € 129,95 |
Totaal | € 1.211,21 |
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383