Muismat (dun) en laptopscherm beschermer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Ik zoek een?
Muismat. Hij moet zeer dun zijn, moet passen tussen mijn dichtgeklapte laptop. En moet geschikt zijn als bescherming van het laptopscherm in dichte stand (doordrukken toetsenbord op scherm voorkomen)
Bij de laptop zat nieuw meegeleverd zo’n soort stoffen vezel velletje ter bescherming. Dat heb ik al die tijd gebruikt als muismat (perfect) maar dat is nu echt versleten en gescheurd.

Wat is je budget?
paar tientjes

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop 15,4 inch

Ik kan niet vinden van welk materiaal dat beschermvelletje is. Wie dat weet, tip me aub.
Verder dus vooral op zoek naar tips voor muismatten die geschikt zijn voor mobiel gebruik. Dus vaak meenemen en daarom moet het passen tussen een dichtgeklapte laptop

[ Voor 14% gewijzigd door Barleone op 30-12-2024 22:13 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitaar100
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01-09 22:23
Ik gebruik deze van AliExpress als beschermvelletje: Is een super dunne zachte microvezeldoek. Maar die zal te flexibel zijn om als muismat te kunnen gebruiken omdat het meer een doek is dan een mat.

Ik heb zelf toch liever een muismat met antislip eronder en die zou ik dan weer nooit tussen de ingeklapte laptop willen bewaren omdat er soms wat vuil blijft plakken in die antislip laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Bedankt voor je idee, maar dat doet toch tekort aan wat ik zoek.
Ik heb in ieder geval een muismat nodig.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?