Hoi ....
ik heb TV van Youfone , Nu heeft Youfone ook de mogelijk om TV te kijken via bijvoorbeeld ipad.
Ik heb de TV app geïnstalleerd op mijn Tablet, nu heb ik de TV app gebruikt maar heb de volgende issues.
1. App zeer onstabiel gaat regelmatig uit
2. App wil niet meer opstarten
3. beeld blijft hangen /stotteren
4. App verwijderen en weer opnieuw downloaden en daarna instaleren heeft geen zin werkt niet .
Ik voldoe aan de gestelde voorwaarden die Youfone stelt , ( om de Youfone TV app zonder problemen volgens Youfone te kunnen gebruiken )
ik gebruik ook de TV app in combinatie met wifi netwerk.
Toch werkt de TV app erg slecht
Mijn Tablet is een
Samsung Galaxy Tab S9
mijn speedtest resultaten zijn down speed 92.0 Mbps
en al mijn software/app`s zijn up to date ( op mijn Samsung Galaxy Tab S9 )
Ik zal jullie de discussie besparen die ik nu voer met de klantenservice maar ben benieuwd naar wat jullie hiervan denken.
ik heb TV van Youfone , Nu heeft Youfone ook de mogelijk om TV te kijken via bijvoorbeeld ipad.
Ik heb de TV app geïnstalleerd op mijn Tablet, nu heb ik de TV app gebruikt maar heb de volgende issues.
1. App zeer onstabiel gaat regelmatig uit
2. App wil niet meer opstarten
3. beeld blijft hangen /stotteren
4. App verwijderen en weer opnieuw downloaden en daarna instaleren heeft geen zin werkt niet .
Ik voldoe aan de gestelde voorwaarden die Youfone stelt , ( om de Youfone TV app zonder problemen volgens Youfone te kunnen gebruiken )
ik gebruik ook de TV app in combinatie met wifi netwerk.
Toch werkt de TV app erg slecht
Mijn Tablet is een
Samsung Galaxy Tab S9
mijn speedtest resultaten zijn down speed 92.0 Mbps
en al mijn software/app`s zijn up to date ( op mijn Samsung Galaxy Tab S9 )
Ik zal jullie de discussie besparen die ik nu voer met de klantenservice maar ben benieuwd naar wat jullie hiervan denken.
[ Voor 9% gewijzigd door hollander555 op 30-12-2024 21:15 ]