Youfone TV-app

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollander555
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-02 22:02
Hoi ....

ik heb TV van Youfone , Nu heeft Youfone ook de mogelijk om TV te kijken via bijvoorbeeld ipad.

Ik heb de TV app geïnstalleerd op mijn Tablet, nu heb ik de TV app gebruikt maar heb de volgende issues.

1. App zeer onstabiel gaat regelmatig uit
2. App wil niet meer opstarten
3. beeld blijft hangen /stotteren
4. App verwijderen en weer opnieuw downloaden en daarna instaleren heeft geen zin werkt niet .

Ik voldoe aan de gestelde voorwaarden die Youfone stelt , ( om de Youfone TV app zonder problemen volgens Youfone te kunnen gebruiken )
ik gebruik ook de TV app in combinatie met wifi netwerk.

Toch werkt de TV app erg slecht :( :(

Mijn Tablet is een

Samsung Galaxy Tab S9
mijn speedtest resultaten zijn down speed 92.0 Mbps
en al mijn software/app`s zijn up to date ( op mijn Samsung Galaxy Tab S9 )

Ik zal jullie de discussie besparen die ik nu voer met de klantenservice maar ben benieuwd naar wat jullie hiervan denken.

[ Voor 9% gewijzigd door hollander555 op 30-12-2024 21:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat voor een tablet heb je? Software up-to-date?

Is je wifi in andere situaties wel stabiel?
Wat komt er uit een speedtest?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenfd
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-03 08:26
Krijgt iemand op een iPhone (iOS 18.3.2) met de Youfone TV-app het terugkijken aan de gang.
Bij mij zegt ie dan dat het geen onderdeel van het abo zou uitmaken. Ik heb Standaard abo maar volgens https://www.youfone.nl/thuis/zenderoverzicht zou het daar gewoon bij moeten zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mm4_RXIzaBYq90dn93YQZ3n5Fzw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dK8sbebsYVyu7yP9tFoLYYQG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9YrkWeFxcSU-c013Y4VeyvQKsQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XEHAMXjsPzL4XphYmYJqHB6e.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 10% gewijzigd door jurgenfd op 25-03-2025 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:55
jurgenfd schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 00:43:
Krijgt iemand op een iPhone (iOS 18.3.2) met de Youfone TV-app het terugkijken aan de gang.
Bij mij zegt ie dan dat het geen onderdeel van het abo zou uitmaken. Ik heb Standaard abo maar volgens https://www.youfone.nl/thuis/zenderoverzicht zou het daar gewoon bij moeten zitten.

[Afbeelding][Afbeelding]
In het standaard pakket zitten geen interactieve diensten
Dus je kunt wel zenders bekijken maar niet terugkijken daarvoor dien je het comfort pakket te kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:55
hollander555 schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:52:
Hoi ....

ik heb TV van Youfone , Nu heeft Youfone ook de mogelijk om TV te kijken via bijvoorbeeld ipad.

Ik heb de TV app geïnstalleerd op mijn Tablet, nu heb ik de TV app gebruikt maar heb de volgende issues.

1. App zeer onstabiel gaat regelmatig uit
2. App wil niet meer opstarten
3. beeld blijft hangen /stotteren
4. App verwijderen en weer opnieuw downloaden en daarna instaleren heeft geen zin werkt niet .

Ik voldoe aan de gestelde voorwaarden die Youfone stelt , ( om de Youfone TV app zonder problemen volgens Youfone te kunnen gebruiken )
ik gebruik ook de TV app in combinatie met wifi netwerk.

Toch werkt de TV app erg slecht :( :(

Mijn Tablet is een

Samsung Galaxy Tab S9
mijn speedtest resultaten zijn down speed 92.0 Mbps
en al mijn software/app`s zijn up to date ( op mijn Samsung Galaxy Tab S9 )

Ik zal jullie de discussie besparen die ik nu voer met de klantenservice maar ben benieuwd naar wat jullie hiervan denken.
De android app van youfone scoort 1,6 ster van de 5. Dat is kenmerkend voor een slecht functionerende app dus ik denk dat de app doet op je tablet wat je er van mag verwachten en dat er niets geks aan de hand is maar dat alles gewoon normaal functioneert.

Van Youfone mag je echter wel een betere app verwachten anders kun je geen TV kijken op je tablet. De vraag is alleen hoe dat contractueel is vastgelegd.

Als de app alleen een gratis extra is op je low budget abonnement en je eigenlijk alleen betaald voor je internetverbinding en je normale tv abonnement dan kun je er weinig mee.

Betaal je hier ook voor dan kun je youfone verzoeken het probleem op te lossen en doen ze dat niet dan kun je je contract beeindigen en naar een andere provider gaan.

Ben je op zoek naar kwaliteit kan je denk ik beter naar een andere provider voor je TV.

NLZiet en CanalDigitaal bijv. hebben goede apps voor de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenfd
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-03 08:26
Ja, als ik kijk bij via het afsluiten van een nieuw abo zie ik inderdaad dat daar geen terugkijken zit met het Standaard maar wel met een Comfort variant. Raar dat het bij het zenderoverzicht dan lijkt alsof het wel kan; ik keek er denk ik verkeerd tegenaan.
Bedankt voor de opheldering @boyette !
Pagina: 1