AI gegenereerde reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:32
Hoe gaan we om met reacties die met AI gegenereerd zijn, het vermoeden bestaat dat dit met AI gegenereerd is en als de schrijver het aangeeft dat dit het geval is of dat hij/zij juist de mond houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volledig of grotendeels door AI gegenereerde reacties zijn niet gewenst. Het volgende staat in onze huisregels:
We verwachten dat je de moeite neemt om een leesbaar bericht te maken en dat je leestekens gebruikt. AI mag als hulpmiddel worden gebruikt, maar grotendeels gegenereerde teksten zijn niet toegestaan.
Helaas zien we steeds meer reacties die volledig of grotendeels uit AI copy - paste bestaan. Reacties kunnen worden gerapporteerd. Geef daarbij svp wel zo veel mogelijk argumentatie en bewijs (waar mogelijk).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:32
Tweakers is een techsite en ik vind dat AI wel moet kunnen, maar dit moet er dan wel bijgeschreven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tenzij er extra duiding bij gegeven wordt en er echt duidelijk werk aan de reactie is bestaat is tekst uit een tekstgenerator gewoon ongewenst. De kans op onjuiste informatie uit een LLM is redelijk groot en bovendien willen we eigen inzet belonen. Een copy / paste uit een LLM zie ik net als een soort "let me google that for you " linkje.

Hier is overigens al een topic over: Beleid reacties geschreven door LLM's

Gezien we inmiddels ook het eea in onze huisregels hebben staan doe ik dit topic dicht. Het andere topic staat nog open.

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 30-12-2024 16:11 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.