[AWS SES] Amazon SES Production Denied

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:58
Mijn vrouw heeft een bedrijf waarbij ze andere kleine ondernemers helpt met hun online activiteiten.
Doorgaans heeft dit betrekking op dingen als Wordpress website aangevuld met Fluent producten voor zaken zoals email marketing onder bestaande klanten.
Op basis daarvan is het makkelijker om een externe email service te gebruiken en ik heb aangeraden om voor Amazon SES te gaan.
Nu is Amazon best strikt met hun beleid, maar ik heb laten zien dat als je je aan Amazon's regels houdt, het vaak best lukt.
En de integratie is natuurlijk heel eenvoudig.
Dus, in de standaard configuratie van Amazon, vallen dan ook zaken zoals SPF, DKIM, DMARC, custom domain en SNS voor bounce en complaints met webhooks terug naar Fluent.
Daarna is het tijd om het "in productie" te krijgen, maar dat lijkt door de jaren heen steeds moeilijker te worden bij Amazon.
Hoe is jullie ervaring daarmee (vanuit prive, hobby of professioneel)?
Hebben jullie nog wat goede tips om een goedkeuring te krijgen, want een afwijzing met als tekst "because we believe that your use case would impact the deliverability of our service" is niet echt heel bruikbaar.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD