Kabel glasvezel naar aansluiting zit vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_S1985
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:22
Klein probleempje:)

Ik ben nu bij mijn moeder om glasvezel aan te sluiten omdat het fantastische Caiway de aansluitafspraak heeft verzet en ze de komende 3 dagen geen internet heeft.

Nu heb ik al wel vaker een glasvezel aansluiting gedaan maar hier zit de kabel die je met het lipje los kan maken muurvast. Al met de Caiway gebeld voor tips maar die hebben ze niet en ze kunnen ook niks voor ons betekenen.

Iemand tips om die aansluiting toch los te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:09
Fotootje?

Hier moet alle shit staan die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_S1985
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6aTCTsjo4XXT5al5hYrRxlzK2H8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g5egFiFBqFVPUPC8ZW4FeOTO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiggerStubble
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 23:01
Harder trekken (aan het grijze lipje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ook een keer moeten doen, kan me herinneren, dat zowel verwijderen als plaatsen veel meer kracht vereiste als ik verwacht.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aartvg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:11
het grijze lipje kan je klein beetje omhoog (5 mm) trekken en dan het geheel naar beneden schuiven.

Waarom moet er een monteur langs komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_S1985
Omdat die er gratis bij zat ;-)
Komt straks een oud collega die het waarschijnlijk wel kan fixen dus bedankt voor de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:56

lier

MikroTik nerd

Had ze hiervoor glasvezel via een andere provider? Volgens mij zit de aansluiting prima in de glasaansluiting. Waarom moet deze eruit gehaald worden?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:20
Het andere eind van die kabel kun je normaal in het glasvezeltoestel van de provider steken toch? Als het ding er echt uit moet trek je dat onderste lipje wat van de muur af en dan trek je de slede zo naar beneden. Wel hebben ze die aansluiting vrij kort boven de plint geplaatst waardoor je weinig ruimte hebt, ik zou die kabel zoveel mogelijk laten zitten indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_S1985
Correct het is normaal allemaal supermakkelijk alleen kreeg ik deze er echt niet uit.
Oud collega is het wel gelukt uiteindelijk!
Pagina: 1