Earfun Air Pro 4 - Op zoek naar ervaringen belkwaliteit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-08 10:33
Via scarbir kwam ik op de Earfun 4 oordopjes uit. Ik ben op zoek naar oordopjes waarmee je in een rumoerige ruimte goed kan bellen, ik werk in zekere zin in een callcenter.

Heeft iemand ervaringen met deze oordopjes? Kun je er inderdaad goed mee bellen zonder dat de ander aan de andere kant van de lijn je collega hoort die op zo'n 1.5 meter afstand zit?

Verder wil ik er mee sporten, volgens de review moet dat goed lukken.

Link naar de review: https://www.scarbir.com/guide/best-tws-under-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@GrazendeKoe ik heb deze earbuds. Ik gebruik ze zelf niet voor bellen, maar kan eventueel wel een opname maken in een kamer met de muziek aan.

Sporten? Hangt er vanaf. Ze zitten niet al te stevig, het hangt dus af van de sport. Maar ik zou ze daar niet als echt geschikt voor zien. Ze bewegen te makkelijk, de seal is niet fantastisch.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
gambieter schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 18:19:
@GrazendeKoe ik heb deze earbuds. Ik gebruik ze zelf niet voor bellen, maar kan eventueel wel een opname maken in een kamer met de muziek aan.

Sporten? Hangt er vanaf. Ze zitten niet al te stevig, het hangt dus af van de sport. Maar ik zou ze daar niet als echt geschikt voor zien. Ze bewegen te makkelijk, de seal is niet fantastisch.
Bedankt! Ik ben wel benieuwd naar de test, heel graag.

Hmm dat tweede wat je zegt vind ik wel jammer. Ik mag nog wel eens een stukje hardlopen of wielrennen. Momenteel heb ik de Earbuds van Pixel, maar die glijden echt heel makkelijk uit mijn oren. Zelfs al tijdens het kauwen van iets bijvoorbeeld, vrij irritant 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

GrazendeKoe schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 00:10:
Bedankt! Ik ben wel benieuwd naar de test, heel graag.
Ik ga morgen wat proberen :)

M4A file met korte recording. Met muziek van Slade op de achtergrond, die hoor je niet, maar of de stem nu zo fantastisch werkt? Ik vind de S erg sissen. Ieder het zijne :)
Hmm dat tweede wat je zegt vind ik wel jammer. Ik mag nog wel eens een stukje hardlopen of wielrennen. Momenteel heb ik de Earbuds van Pixel, maar die glijden echt heel makkelijk uit mijn oren. Zelfs al tijdens het kauwen van iets bijvoorbeeld, vrij irritant 8)7
In mijn ervaring: steeltjes oordoppen gaan juist sneller los, door het gewicht van de steeltjes die buiten je oor hangen. Ik moet die ook vaker even aanpassen voor de beste ANC. De Earfun is ook rond qua nozzle/eartip, niet ovaal wat vaak iets bete blijft zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 03-01-2025 02:55 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
gambieter schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 00:52:
[...]

Ik ga morgen wat proberen :)

M4A file met korte recording. Met muziek van Slade op de achtergrond, die hoor je niet, maar of de stem nu zo fantastisch werkt? Ik vind de S erg sissen. Ieder het zijne :)

[...]

In mijn ervaring: steeltjes oordoppen gaan juist sneller los, door het gewicht van de steeltjes die buiten je oor hangen. Ik moet die ook vaker even aanpassen voor de beste ANC. De Earfun is ook rond qua nozzle/eartip, niet ovaal wat vaak iets bete blijft zitten.
Bedankt! De S klinkt inderdaad een beetje scherp, maar achtergrondgeluid hoor ik eigenlijk niet dus dat is positief. Gelukkig ben ik ook niet degene die naar mij zelf moet luisteren, maar degene met wie ik bel ;)

Hmm ik zat al te twijfelen tussen de Earfun en de Oneplus buds, ook omdat ik weer een Oneplus telefoon wil.

Op Scarbit las ik echter dat de Earfuns wel goed zouden moeten blijven zitten. Ben het met je eens dat een ovale (of misschien nog beter: geribbeld, maar denk niet dat dat bestaat) eartips beter zouden zijn. Ik las dat de tips van de Earfun juist best wel groot zijn.

Ik krijg ze vandaag binnen. Denk dat het maar gewoon een kwestie van proberen is. Ik wilde overigens wel per se oordopjes met een steeltje er aan. Ik vond het design van de Pixel buds maar niks :/

[ Voor 7% gewijzigd door GrazendeKoe op 03-01-2025 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

GrazendeKoe schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:59:
Gelukkig ben ik ook niet degene die naar mij zelf moet luisteren, maar degene met wie ik bel ;)
Zelfde als met die mensen die vanuit de auto bellen :+
Op Scarbit las ik echter dat de Earfuns wel goed zouden moeten blijven zitten. Ben het met je eens dat een ovale (of misschien nog beter: geribbeld, maar denk niet dat dat bestaat) eartips beter zouden zijn. Ik las dat de tips van de Earfun juist best wel groot zijn.

Ik krijg ze vandaag binnen. Denk dat het maar gewoon een kwestie van proberen is. Ik wilde overigens wel per se oordopjes met een steeltje er aan. Ik vond het design van de Pixel buds maar niks :/
Ik vervang zelf de meegeleverde eartips met Spinfit versies, in dit geval de Omni. Alhowel de eartip van Earfun niet slecht zijn, zaten ze wat losser dan de Spinfits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
gambieter schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:42:
[...]

Zelfde als met die mensen die vanuit de auto bellen :+

[...]

Ik vervang zelf de meegeleverde eartips met Spinfit versies, in dit geval de Omni. Alhowel de eartip van Earfun niet slecht zijn, zaten ze wat losser dan de Spinfits.
Wauw, goede tip. Ik wist niet dat je de eartips kon vervangen voor anderen. Nu zie ik bepaalde gerenommeerde merken waar de eartips voor gemaakt worden. Staat helaas geen Earfun tussen... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

GrazendeKoe schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:24:
Wauw, goede tip. Ik wist niet dat je de eartips kon vervangen voor anderen. Nu zie ik bepaalde gerenommeerde merken waar de eartips voor gemaakt worden. Staat helaas geen Earfun tussen... :(
De Spinfit Omni past gewoon. Het is een standaard nozzle. Alhoewel ik de Omni net omgeruild heb voor de Spinfit CP1025, die zijn iets ondieper (vind ik fijner).

Voor foam eartips:
https://www.complyfoam.co...HXJhpXFWcmiYA9bKJcn-rlcSN

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 03-01-2025 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 14:10

Inge Janse

post-l33t

gambieter schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:15:
[...]

De Spinfit Omni past gewoon. Het is een standaard nozzle. Alhoewel ik de Omni net omgeruild heb voor de Spinfit CP1025, die zijn iets ondieper (vind ik fijner).

Voor foam eartips:
https://www.complyfoam.co...HXJhpXFWcmiYA9bKJcn-rlcSN
Ha! Late to the party. Maar: passen die alternatieve tips die je gebruikt gewoon in de case? Ik had de earfun air pro 3 met memory foam tips voor het sporten (die veel beter blijven zitten omdat ze uitzetten tijdens het dragen), maar die pasten weer niet in de case. Idealiter vind ik dus ergens memory foam tips die in de case passen. Iemand daar ervaring mee?

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inge Janse schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:37:
Ha! Late to the party. Maar: passen die alternatieve tips die je gebruikt gewoon in de case? Ik had de earfun air pro 3 met memory foam tips voor het sporten (die veel beter blijven zitten omdat ze uitzetten tijdens het dragen), maar die pasten weer niet in de case. Idealiter vind ik dus ergens memory foam tips die in de case passen. Iemand daar ervaring mee?
Ik zal vanavond eens kijken met de Sonicfoam tips. Ik ben toch weer teruggegaan naar de Spinfit Omni, met de CP1025 was de ANC veel slechter.

Ze passen verder goed in de case met de Omni, dus ik verwacht dat de foam tips het ook wel doen. Maar zal het testen vanavond.

Ik heb de Pro 3 niet meer, dus dat kan ik niet testen; dit topic gaat over de Pro 4 :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 03-03-2025 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse

Inge Janse

post-l33t

gambieter schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:51:
[...]

Ik zal vanavond eens kijken met de Sonicfoam tips. Ik ben toch weer teruggegaan naar de Spinfit Omni, met de CP1025 was de ANC veel slechter.

Ze passen verder goed in de case met de Omni, dus ik verwacht dat de foam tips het ook wel doen. Maar zal het testen vanavond.

Ik heb de Pro 3 niet meer, dus dat kan ik niet testen; dit topic gaat over de Pro 4 :)
Benieuwd, hoor het graag!

(en ik had het over de 3 omdat ik die hiervoor had; de 4 komt deze week binnen, maar ik zie nu dat het er nogal barok-vaag omschreven staat, excuses!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inge Janse schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:59:
Benieuwd, hoor het graag!

(en ik had het over de 3 omdat ik die hiervoor had; de 4 komt deze week binnen, maar ik zie nu dat het er nogal barok-vaag omschreven staat, excuses!)
No worries. Met de Sonicfoam mediums gaat het net, maar ik kan me voorstellen dat als het ook maar een beetje uitzet, ze los komen. Dus echt overtuigend is het niet; het gaat beter met de Spinfits, die zijn net iets ondieper.

Zit je vast aan memory foam? Ik ben er zelf geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse

Inge Janse

post-l33t

gambieter schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 01:23:
[...]

No worries. Met de Sonicfoam mediums gaat het net, maar ik kan me voorstellen dat als het ook maar een beetje uitzet, ze los komen. Dus echt overtuigend is het niet; het gaat beter met de Spinfits, die zijn net iets ondieper.

Zit je vast aan memory foam? Ik ben er zelf geen fan van.
Dank! Dus Spinfits Omni passen, Sonicfoam niet (echt).

Ja, zit er wel aan vast, ik hardloop er namelijk vooral mee, en dat lukt meestal niet met de gewone doppen, dan vallen ze eruit (of ik heb het gevoel dat ze dat doen). Ren jij er ook mee?

Ik ga bij Hifi Klubben de Comply Truegrip TW-400-C uitproberen, zowel qua pasvorm als qua casevorm. Ik laat het weten als ik meer weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inge Janse schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:16:
Dank! Dus Spinfits Omni passen, Sonicfoam niet (echt).

Ja, zit er wel aan vast, ik hardloop er namelijk vooral mee, en dat lukt meestal niet met de gewone doppen, dan vallen ze eruit (of ik heb het gevoel dat ze dat doen). Ren jij er ook mee?
Rennen is voor paarden ;) . Op de fiets draag ik Soundcore Sport X20 met oorhaken, die werken OK met de bril, of Tozo Open Earrings als ANC niet belangrijk is. Het soort oordopjes als de Earfun vind ik daar niet geschikt voor, niet stabiel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse

Inge Janse

post-l33t

gambieter schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:14:
[...]

Rennen is voor paarden ;) . Op de fiets draag ik Soundcore Sport X20 met oorhaken, die werken OK met de bril, of Tozo Open Earrings als ANC niet belangrijk is. Het soort oordopjes als de Earfun vind ik daar niet geschikt voor, niet stabiel genoeg.
Ja, die soundcores heb ik ook naar gekeken, maar ik zocht iets allrounds voor zowel oké geluidskwaliteit als bellen als sporten. Vanochtend met de reguliere doppen (1 maat kleiner dan die er standaard op zitten) gehold als een paard :), en dat ging eigenlijk prima!

Ook contact gehad met Hifi Klubben over de meest logische kanshebber, die Comply truegrip. Ze gaven aan dat ik ze niet in de winkel (in Rotterdam, wel in Utrecht) kon testen, maar dat bestellen en terugsturen als ze niet passen altijd kan. Dus ik ga het moedig proberen!

Pagina: 1