Zie hier
Als je op de link voorwaarden klikt, opent zich een nieuw venster, een popup venster. Het is de bedoeling dat de voorwaarden vervolgens uit het js-bestand 'voorwaarden.js' ingelezen wordt, en in de pagina wordt geplaatst dmv 'document.write'. Maar helaas werkt het niet en blijft het schermpje helder-wit
Hier even de code van het schermpje:
Trouwens .. als ik 2x op de link voorwaarden klik, (welk dus een venster opent), terwijl het vorige scherm (van de 1e klik dus) nog open staat, loopt m'n IE vast .. !? Weet iemand waarom ?
Kweet wel hoe ik het op kan lossen, maar was gewoon benieuwd of misschien iemand de rede wist ..
Als je op de link voorwaarden klikt, opent zich een nieuw venster, een popup venster. Het is de bedoeling dat de voorwaarden vervolgens uit het js-bestand 'voorwaarden.js' ingelezen wordt, en in de pagina wordt geplaatst dmv 'document.write'. Maar helaas werkt het niet en blijft het schermpje helder-wit
Hier even de code van het schermpje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <html>
<body>
<script lanuage="JavaScript" type="text/javascript">
var regels = new Array();
</script>
<script lanuage="JavaScript" type="text/javascript" src="voorwaarden.js"></script>
<script lanuage="JavaScript" type="text/javascript">
document.write('<p align="left" style="font-family:
Verdana, Arial; font-size: 10pt; font-color: black;">');
for (var i = 0; i == regels.length; i++) {
document.write(regels[i]);
}
document.write('</p>');
</script>
</body>
</html> |
Trouwens .. als ik 2x op de link voorwaarden klik, (welk dus een venster opent), terwijl het vorige scherm (van de 1e klik dus) nog open staat, loopt m'n IE vast .. !? Weet iemand waarom ?
Kweet wel hoe ik het op kan lossen, maar was gewoon benieuwd of misschien iemand de rede wist ..