Gebruikte vaatwasser afgeleverd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15:59
Goedemiddag allemaal,

Heb een vrijstaande siemens vaatwasser besteld bij Coolblue, alleen kwam deze zonder verpakking binnen, kleine krasjes en wat water uit de leiding van de vaatwasser. Ook zaten er wat watervlekken aan de binnenkant van de vaatwasser. Ik lees hier en daar dat dit normaal is. Heb wel al gebeld naar CB om een nieuwe en daar deden ze niet moeilijk over. Maar ben wel benieuwd wat de norm is bij vaatwassers bij levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:28

franssie

Save the albatross

Wat water is normaal vanwege testen in de fabriek. Zonder verpakking en met leraren is wel ongewoon.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
franssie schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:41:
Wat water is normaal vanwege testen in de fabriek. Zonder verpakking en met leraren is wel ongewoon.
Klopt! Meestal zit er een gebruiksaanwijzing bij die je moet lezen en leveren ze niet iemand erbij die het voor je uitlegt.

:9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorisp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 17:24
Misschien hadden de bezorgers de vaatwasser al uitgepakt? Bij afleveren van mijn vaatwasser deden de bezorgers dat in de vrachtauto voordat ze aanbelden. Wel kort van tevoren een telefoontje gehad dat ze eraan kwamen om checken dat er iemand aanwezig was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Weet je zeker dat de vervoerder de verpakking niet in de auto voor je deur heeft verwijderd?

Water kan van een testrun zijn zoals hierboven genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:55

Snow_King

Konijn is stoer!

Waarom moest er perse een nieuwe’ komen? Het gaat er in principe toch om dat het apparaat werkt en dat je gewoon garantie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
__R__ schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:50:
[...]

Klopt! Meestal zit er een gebruiksaanwijzing bij die je moet lezen en leveren ze niet iemand erbij die het voor je uitlegt.

:9
Hahaha oke duidelijk guys. Ik heb trouwens niet gekeken of ze de vaatwasser uit de verpakking gehaald hebben maar goed. A.s dinsdag komen ze een nieuwe inleveren. Topic kan dicht en bedankt voor jullie ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:40

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Snow_King schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:27:
Waarom moest er perse een nieuwe’ komen? Het gaat er in principe toch om dat het apparaat werkt en dat je gewoon garantie hebt?
Als ik een nieuw apparaat bestel, dan wil ik ook een nieuwe ontvangen. "Tweedekans" mag, maar dan wel met korting. Je kunt als leverancier niet een gebruikt apparaat uitleveren, voor nieuwprijs. Laat staan een met zichtbare krassen, zoals bij TS het geval was.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1