Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gompie1304
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-01 09:26
Ik heb nu ongeveer 2 jaar de 55OLED935 hangen. Hij bevalt me prima, al ben ik zelf niet onder de indruk van het geluid.

Ik stream geregeld wireless films en series vanaf de map video's op mijn laptop naar de televisie. Dat gaat op zich prima. Mijn probleem is dat:
1. De mapverdeling die ik op de laptop heb aangebracht, niet terug te zien is in het netwerk op de tv. Iemand hier een oplossing voor?
2. De naam van de bestanden (bijv. Serie - aflevering 1) niet altijd overgenomen wordt in het netwerk van de televisie. Zo heeft een serie 8 afleveringen, die op de laptop netjes een eigen naam hebben (afl. 1, afl 2, etc), maar ik het overzicht op televisie allemaal precies dezelfde naam hebben. Zo weet je dus nooit waar je moet beginnen of waar je gebleven bent. Iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.
...

Ik gebruik geen speciale software om te streamen. Gewoon laptop en tv in hetzelfde netwerk. Dan werkt het.
...

Ik heb meerdere keren op de laptop de bestandsnamen gewijzigd, maar dat wordt niet overgenomen. Ik heb ook de bestanden(afleveringen) uit de map gehaald en rechtstreeks ik de map Video gezet. Ook geen resultaat.
...