Hoi hoi, wil geluid van mijn Thomson Smart TV naar mijn oude receiver afspelen. Ik heb een oude Technics receiver SA_EX100 uit 1996. En een smart TV van Thomson 40 inch. De laatste heeft optisch out. Dat oude beestje heeft alleen tulp aansluitingen. Heb een omvormer, zo'n klein kastje aangeschaft waar ik de toslink kabel op heb aangesloten en de tulp stekkers naar de receiver.
Geen aparte TV ingang...wel een VCR ingang als ook CD, Phono en Tape in en out (monitor). Heb inmiddels van alles geprobeerd, kabels gewisseld etc. etc. om alles maar uit te sluiten maar er komt geen geluid uit. Ook heb ik de audio instellingen op mijn TV omgezet van automatisch naar PCM als ook andere instellingen geprobeerd........ Ik weet dat ik de phono ingang op de receiver NIET moet en mag gebruiken, wel geprobeerd op VCR in, CD en de tape monitor IN maar niets, noppes nada........
De toslink kabel is goed aangesloten, wel een iele kabel maar er komt licht uit, dus........:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CwKub6tkKrnVk9D3hnSqlh9h.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/PKtn57wwpGPDxIBVCoZs9Igs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qSkqUxpHtjj4MncA246gfXuA.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarom werkt het niet........
Wie kan mij helpen hiermee?
Groet,
Johan
Geen aparte TV ingang...wel een VCR ingang als ook CD, Phono en Tape in en out (monitor). Heb inmiddels van alles geprobeerd, kabels gewisseld etc. etc. om alles maar uit te sluiten maar er komt geen geluid uit. Ook heb ik de audio instellingen op mijn TV omgezet van automatisch naar PCM als ook andere instellingen geprobeerd........ Ik weet dat ik de phono ingang op de receiver NIET moet en mag gebruiken, wel geprobeerd op VCR in, CD en de tape monitor IN maar niets, noppes nada........
De toslink kabel is goed aangesloten, wel een iele kabel maar er komt licht uit, dus........
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CwKub6tkKrnVk9D3hnSqlh9h.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/PKtn57wwpGPDxIBVCoZs9Igs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qSkqUxpHtjj4MncA246gfXuA.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarom werkt het niet........
Wie kan mij helpen hiermee?
Groet,
Johan