Kort gezegd zijn we sinds een half jaar van het gas af met een Loria solo 8kw met 300ltr buffer en navilink thermostaat op vloerverwarming.
De installie verliep niet soepel en heeft niet ook echt een goede oplevering gehad.
Sinds het koud is probeer ik in stappen de loria te temmen, hij draait eigenlijk alleen op 100% compressor en met welke instelling dan ook krijgt ie de aanvoer niet hoger dan 29-30gr.
Op een dag als vandaag toert hij de hele dag maar haalt de gevraagde temperatuur niet (20.5)
Pompstanden, aanvoer verhogen, war/rar ik heb de afgelopen weken een hoop geprobeerd maar zie weinig reactie op de wijzigingen, hij blijft een hoop lawaai maken en stroom verbruiken maar de vloer komt niet echt op temperatuur.
SWW daarentegen gaat wel goed, die staat netjes op 50gr.
Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken?
Pomp staat nu op 20ltr met aanvoer 28 en retour 25.4 te draaien.
De installie verliep niet soepel en heeft niet ook echt een goede oplevering gehad.
Sinds het koud is probeer ik in stappen de loria te temmen, hij draait eigenlijk alleen op 100% compressor en met welke instelling dan ook krijgt ie de aanvoer niet hoger dan 29-30gr.
Op een dag als vandaag toert hij de hele dag maar haalt de gevraagde temperatuur niet (20.5)
Pompstanden, aanvoer verhogen, war/rar ik heb de afgelopen weken een hoop geprobeerd maar zie weinig reactie op de wijzigingen, hij blijft een hoop lawaai maken en stroom verbruiken maar de vloer komt niet echt op temperatuur.
SWW daarentegen gaat wel goed, die staat netjes op 50gr.
Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken?
Pomp staat nu op 20ltr met aanvoer 28 en retour 25.4 te draaien.
:strip_exif()/f/image/b8Noy9c4pDyCicDSQ9VaVtS0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door arjants op 29-12-2024 00:11 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)