Waarschijnlijk heeft de aanval veel gevolgen in Amerika zelf, maar krijgen wij er ook last van? En zo ja wanneer word het dan percies??? Niemand kan dit natuurlijk 100% goed voorspellen maar er zijn vast wel mensen die in de buurt komen
Er zal op langere termijn (3 maanden) totaal geen invloed zijn op de harwdware prijzen. DIe markt trekt recht zodra het normale leven weer op gang komt daar. En het is niet dat het hele land platligt, alleen WTC en Pentagon.
Volgens analisten zal de oproer in de economie dus van korte duur zijn en zelfs te kort om directe prijsstijgingen voor te doen komen.
Dus vrees niet, hardware blijft gewoon duur
Volgens analisten zal de oproer in de economie dus van korte duur zijn en zelfs te kort om directe prijsstijgingen voor te doen komen.
Dus vrees niet, hardware blijft gewoon duur
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Het hangt af van het gedrag van de consument. Als die gewoon doorgaat met het leven, zonder paniekerig de hand op de knip te houden gebeurt er weinig.
De beurs reageert op dit soort dingen, maar die drijft dan ook puur op de waan van de dag.
De beurs reageert op dit soort dingen, maar die drijft dan ook puur op de waan van de dag.
Maar op de TV nieuws enzo zijden ze dat de hele wereld economie en vooral Europa beinvloed kon worden omdat mensen in amerika minder zouden kopen
en omdat wallstreet een paar dagen dicht was....
Ik weet niet percies bedoelden met beinvloeden....
Het was iig wel negatief beinvloeden
Ik weet niet percies bedoelden met beinvloeden....
Het was iig wel negatief beinvloeden
Verwijderd
Ik denk trouwens eerder positief.
Ok de bedrijven zijn al minder aan het produceren. Maar als de amerikanen het nu massaal laten afweten dan zullen de bedrijven grotere voorraden krijgen. Vraag aanbod gaat hier gelden dus de prijzen gaan naar beneden.
Ten 2de zal de dollar zakken in waarde tegen over de euro en gulden. Dus de NL prijzen gaan naar beneden. Als het goed is.
De ontwikkelingen daarintegen zullen dan wel weer langzamer gaan.
Ok de bedrijven zijn al minder aan het produceren. Maar als de amerikanen het nu massaal laten afweten dan zullen de bedrijven grotere voorraden krijgen. Vraag aanbod gaat hier gelden dus de prijzen gaan naar beneden.
Ten 2de zal de dollar zakken in waarde tegen over de euro en gulden. Dus de NL prijzen gaan naar beneden. Als het goed is.
De ontwikkelingen daarintegen zullen dan wel weer langzamer gaan.
Wow, dat zou wel leuk zijn :)!Op vrijdag 14 september 2001 16:54 schreef Shabby het volgende:
Ik denk trouwens eerder positief.
Nog beter!!! Lig je niet meteen weer "achter" als je 1 maand geleden een nieuwe pc hebt gekochtDe ontwikkelingen daarintegen zullen dan wel weer langzamer gaan.
Nee dat is helemaal niet beter.Op vrijdag 14 september 2001 18:07 schreef eamelink het volgende:
Nog beter!!! Lig je niet meteen weer "achter" als je 1 maand geleden een nieuwe pc hebt gekocht![]()
Wie wil de ontwikkeling van nieuw spul nou vertragen?
In het WTC zaten toch vooral financiele instellingen, de tech bedrijven zitten in Silicon Valley, en andere plaatsen aan de westkust (waar het mooi weer is). Dus dat met die ontwikkelingen zal wel meevallen
Juist jah, het heeft dus WEL DEGELIJK invloed op de prijzen van computerrommel hoor!
Ik werk zelf in een computerwinkel, en ik heb van een leverancier te horen gekregen dan AMD gaat stijgen (is Amerikaans) en het geheugen gaat weer flink in prijs omhoog door wat er laatst in de US gebeurd is!
Lite-On 12x10x32 CDRW's kunnen wij sinds dinsdag helemaal niet meer krijgen!
Ik werk zelf in een computerwinkel, en ik heb van een leverancier te horen gekregen dan AMD gaat stijgen (is Amerikaans) en het geheugen gaat weer flink in prijs omhoog door wat er laatst in de US gebeurd is!
volgens mij valt dat allemaal wel mee
Als het klopt wat je zegt is dat wel zwaar klote want ik zou net bezig gaan met het aanschaffen van een nieuwe pc. En ik ga me niet haastenOp vrijdag 14 september 2001 19:35 schreef highking het volgende:
Juist jah, het heeft dus WEL DEGELIJK invloed op de prijzen van computerrommel hoor!
Pagina: 1