Momenteel heb ik een Epson printer die waardeloos is omdat ik alleen in zwart print en als de cartridges leeg zijn, wat meestal tegelijkertijd is, moet je ze allemaal vervangen in plaats van alleen de zwarte. Ik print niet vaak (de laatste keer was voor juli en ik kocht de inkt in januari of februari), dus de inkt droogt snel op en zelfs als ik nep inkt koop van Aliexpress, heb ik in 3,5 jaar nog steeds € 40-€45 uitgegeven.
Ik denk erover om de Epson te verkopen en een recent model (2024) HP printer te kopen, maar ik wil graag weten of ik het volgende kan doen:
Laserjet:
- De toners vervangen door nep toners van Aliexpress die met een chip worden geleverd?
- De toner bijvullen en de chip vervangen?
Inkjet:
- Kun je alleen de zwarte cartridge vervangen en printen, zelfs als de kleurencartridges leeg zijn?
- Werken nep cartridges met nieuwere modellen?
Ik denk erover om de Epson te verkopen en een recent model (2024) HP printer te kopen, maar ik wil graag weten of ik het volgende kan doen:
Laserjet:
- De toners vervangen door nep toners van Aliexpress die met een chip worden geleverd?
- De toner bijvullen en de chip vervangen?
Inkjet:
- Kun je alleen de zwarte cartridge vervangen en printen, zelfs als de kleurencartridges leeg zijn?
- Werken nep cartridges met nieuwere modellen?