Ik zoek een moederbord (+ evt processor).
Het moederbord is stuk, mogelijk de processor ook, maar dat kan ik pas testen met een nieuw moederbord met een 1200 socket ivm de i5.
Het moederbord is mini-atx, de kast is in principe groot genoeg voor een atx. Nu zit het allemaal wat krap bij de hdm aansluiting, mogelijk is er daardoor iets geforceerd waardoor het geheel wat apathisch is geworden. In ieder geval, na uitgebreide analyse is tenminste het moederbord kapot.
Wat is je budget?
Uitgave moet in verhouding staan tot de rest van de componenten. Of een goed alternatief idee is ook welkom. Het staat nu te verstoffen en dat vind ik zonde.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair geheugen en AMD combineert niet zo goed is de ervaring. Voorkeur voor onboard wifi (en ethernet) en bluetooth, kan evt ook anders opgelost worden. .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zou dus
a) wat (meerdere) ideeën willen krijgen over wat jullie zouden doen met deze pc en
b) wat specifieke moederborden en of moederbord/processor specificaties krijgen. Ook een aantal zou fijn zijn.
Het moederbord is stuk, mogelijk de processor ook, maar dat kan ik pas testen met een nieuw moederbord met een 1200 socket ivm de i5.
Het moederbord is mini-atx, de kast is in principe groot genoeg voor een atx. Nu zit het allemaal wat krap bij de hdm aansluiting, mogelijk is er daardoor iets geforceerd waardoor het geheel wat apathisch is geworden. In ieder geval, na uitgebreide analyse is tenminste het moederbord kapot.
Wat is je budget?
Uitgave moet in verhouding staan tot de rest van de componenten. Of een goed alternatief idee is ook welkom. Het staat nu te verstoffen en dat vind ik zonde.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair geheugen en AMD combineert niet zo goed is de ervaring. Voorkeur voor onboard wifi (en ethernet) en bluetooth, kan evt ook anders opgelost worden. .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-11400 Boxed | € 161,62 | € 161,62 |
1 | Moederborden | ASRock B560M Steel Legend | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 760 4GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Wit | € 132,68 | € 132,68 |
4 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M4Z3200C16 | € 79,37 | € 79,37 |
1 | Voedingen | Corsair CV550 | € 131,- | € 131,- |
1 | SSD's | Samsung 850 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Transcend 240S 500GB | € 68,97 | € 68,97 |
Totaal | € 573,64 |
Ik zou dus
a) wat (meerdere) ideeën willen krijgen over wat jullie zouden doen met deze pc en
b) wat specifieke moederborden en of moederbord/processor specificaties krijgen. Ook een aantal zou fijn zijn.