Webshop accepteert mijn adres niet

Pagina: 1
Acties:
  • 811 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex97
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 28-12-2024
Goedenavond,

vandaag meerdere keren geprobeerd een bestelling te plaatsen bij https://dutchshopper.com

Bij het invullen van mijn adresgegevens krijg ik telkens de melding:
"Verzending niet beschikbaar. Je bestelling kan niet naar het geselecteerde adres worden verzonden. Controleer of het adres klopt en probeer het opnieuw, of selecteer een ander adres."

Heb het in verschillende browsers geprobeerd, en zowel op de laptop als mobiel. Heb ook een ander adres geprobeerd, werkt ook niet, krijg dezelfde melding....

Ik heb dit probleem echt nooit met mijn adres, woon hier ook al ruim 12 jaar. Bestel (zeer) regelmatig online.
Een ander adres invullen heeft dus ook niet geholpen...
Help! ;) Iemand de gouden tip?

Alvast bedankt voor alle eventuele reacties!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Mailen met de klantenservice en vragen wat het probleem is.

Ik heb ooit op een adres gewoond waar voor mij een wanbetaler woonde. Als ik dat uitlegde ging het wel goed. Op een gegeven moment raak je eraan gewend. Geen idee of dit bij jou ook zo werkt.

Als ik snel wat nodig had, zou ik mijn buren even vragen of het bij hen bezorgt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:42
@Ibex97 heb je een ‘regulier’ adres? Daarmee bedoel ik een niet extreem lange straatnaam met gekke tekens en toevoegingen bij je huisnummer (minder dan 1000)?

Zou het advies van @DeKever volgen en even handmatig contact opnemen om te checken wat er loos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Heb je ook verder gekeken op die site?
Delivery and payment en Terms of delivery geven een 404.... niet echt dat je denkt.... top...

Bij het contactformulier staan wel adres en telefoonnummer. Als je daar perse wil bestellen zou ik even bellen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Misschien ook even aangeven waar je woont? Bepaalde landen hebben hele rare adressen die niet zomaar door een (Nederlandse) webshop automatisch herkend worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Laatst online: 14:42
Het zou iedereen hier ontzettend hebben geholpen als je in je TS even had aangegeven in welk land je woont. Uitgaande op de doelgroep van de site doe ik de aanname dat je niet in Nederland woont. Daarmee samenhangend kun je een atypische manier van adresnotering kunnen hebben.

Dus: waar wil je de spullen heen gestuurd hebben? Waar woont jouw huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex97
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties!

Sorry voor de verwarring over woonadres maar ik woon gewoon in Nederland en heb een heel normaal Nederlands adres, geen gekke nummers o.i.d.

Ik heb dit adres al ontzettend vaak gebruikt voor online bestellingen, nooit enig probleem mee gehad.
Heb ook het adres van mijn ouders geprobeerd in te voeren (ook in NL), dat adres accepteert de site ook niet.
"Voor de lol" ook nog een adres van een vriend in het buitenland geprobeerd --> zelfde melding.

Dus ik begin toch echt te vermoeden dat het aan de website ligt.
Heb gisteren al geprobeerd contact op te nemen maar ze zijn momenteel niet bereikbaar, vanaf 6 januari versturen ze weer bestellingen. Ik denk dat ik 6 januari dan maar probeer ze te bellen (telefoonnummer in Lelystad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Ibex97 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 20:13:
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties!

Sorry voor de verwarring over woonadres maar ik woon gewoon in Nederland en heb een heel normaal Nederlands adres, geen gekke nummers o.i.d.

Ik heb dit adres al ontzettend vaak gebruikt voor online bestellingen, nooit enig probleem mee gehad.
Heb ook het adres van mijn ouders geprobeerd in te voeren (ook in NL), dat adres accepteert de site ook niet.
"Voor de lol" ook nog een adres van een vriend in het buitenland geprobeerd --> zelfde melding.

Dus ik begin toch echt te vermoeden dat het aan de website ligt.
Heb gisteren al geprobeerd contact op te nemen maar ze zijn momenteel niet bereikbaar, vanaf 6 januari versturen ze weer bestellingen. Ik denk dat ik 6 januari dan maar probeer ze te bellen (telefoonnummer in Lelystad).
Klinkt als een bug in de website.

Waarom wil je precies daar bestellen? Het zijn allemaal Nederlandse producten, die kun je toch ook bij de lokale supermarkt halen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex97
Omdat ze een bepaald product (non-food) nog op voorraad hebben wat in de winkel (geen supermarkt) waar het vandaan komt helaas niet meer beschikbaar is (seizoensartikel).

Ik denk ook een bug ja, aangezien er dus 3 verschillende legitieme adressen niet geaccepteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:09
Ibex97 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 20:21:
Omdat ze een bepaald product (non-food) nog op voorraad hebben wat in de winkel (geen supermarkt) waar het vandaan komt helaas niet meer beschikbaar is (seizoensartikel).

Ik denk ook een bug ja, aangezien er dus 3 verschillende legitieme adressen niet geaccepteerd worden.
Welk product zoek je precies? Wellicht kunnen daarmee wel helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex97
Adblocker uitgeschakeld, dat leek te helpen maar toch niet.
Als ik een product verwijder uit m'n winkelmandje werkt het wel heb ik nu ontdekt. Waarschijnlijk is dat product dan dus toch niet meer op voorraad.
Wel heel typisch dat de website dat dan niet gewoon aangeeft, op z'n laatst in het winkelmandje ofzo, maar in plaats daarvan je adres dus niet accepteert.....beetje slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:08
Mijn adres in Almere vond hij prima.(tot ik moest inloggen bij mijn bank).
Dus klinkt inderdaad als een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex97
Ik vrees het ook. Ik probeer ze dan 6 januari wel te bellen en dan hoor ik het wel (of niet....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis een beetje het doel van dit topic. Als je problemen hebt met een bestelling plaatsen, kan je hiervoor het beste (na het weekend) de winkel contacten.

Gezien hier verder weinig discussiewaarde in zit, doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.