[PW] filter voor netwerkkaarten met PoE

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Zojuist zat ik te zoeken naar netwerkkaarten met PoE, zie bijv. uitvoering: Startech.com 4 Port Gigabit PoE PCIe Network Card (ST4000PEXPSE) en uitvoering: Startech.com 1 Port 2.5Gbps PoE Netwerk Kaart

Bij deze kan het alleen aan de titel afgeleid worden (en lezen op de site van de fabrikant), zien jullie mogelijkheid een PoE-filter aan te maken voor dergelijke netwerkkaarten? :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:30

Mooijekind

Manager Product Content
Tot nu toe hadden we de spec nog niet staan bij de netwerkkaarten. Ik heb deze nu aangemaakt en ik zet het bij de producten waarin nu POE in de titel staat.
Nieuwe modellen hebben het dan meteen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:49
@Raven Wat is het idee van PoE bij een insteek-netwerkkaart? Bij een switch snap ik dat je er bijv. een AP mee voed, maar bij de netwerkkaart in een PC!? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
@Mooijekind Dank :)

Net specs verbeterd van een waar het niet in de titel stond.

@ThinkPad Waarom het bestaat weet ik niet, maar ik zat eens te kijken naar opties om iets a la https://www.olimex.com/Pr...-ISO/open-source-hardware rechtstreeks (incl power) op een server op enige afstand aan te kunnen sluiten en toen kwam ik die kaartjes tegen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riesch
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:14
ThinkPad schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:34:
@Raven Wat is het idee van PoE bij een insteek-netwerkkaart? Bij een switch snap ik dat je er bijv. een AP mee voed, maar bij de netwerkkaart in een PC!? :D
Router met 4 POE poorten bijv.

1x WAN
1x laptop/desktop
1x VOIP toestel
1x AP

Als je een laag aantal poorten nodig hebt + POE bespaard dit je een switch kopen.

Dit topic is gesloten.