Ik ben onlangs begonnen met streamen en heb al een microfoon aangeschaft omdat de mic op mijn headset echt erbarmelijk tegen viel. Niets nieuws daar. Maar nu zit ik dus met een headset op m'n hoofd waar een mic aan vast hangt - die dus nu obsolete geworden is. Wat is een high end koptelefoon die een beetje in dezelfde kwaliteitsklasse valt als mijn microfoon: Shure SM7B.
Als je gaat voor wat je veel gebruikt ziet worden in radio studio's (zoals de SM7B), dan is de product: Beyerdynamic DT 770 Pro een optie. En prima ding. Wel even opletten welke impedantie je moet hebben (Ohm).
Alles kan stuk.
En die zou naadloos samen kunnen werken met mijn mic?remco_k schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 19:03:
Als je gaat voor wat je veel gebruikt ziet worden in radio studio's (zoals de SM7B), dan is de product: Beyerdynamic DT 770 Pro een optie. En prima ding. Wel even opletten welke impedantie je moet hebben (Ohm).
Naadloos samenwerken?
Dat is een beetje een vreemde vraag. Er valt niet veel samen te werken in deze situatie. Of wat bedoel je?
Je vroeg om een kwalitatief goede koptelefoon, dit is er eentje. Deze koptelefoon wordt bij professionele radiomakers al tig jaren gebruikt, waaronder icm de SM7B. (+ een mengpaneel of soortgelijk product)
Dat is een beetje een vreemde vraag. Er valt niet veel samen te werken in deze situatie. Of wat bedoel je?
Je vroeg om een kwalitatief goede koptelefoon, dit is er eentje. Deze koptelefoon wordt bij professionele radiomakers al tig jaren gebruikt, waaronder icm de SM7B. (+ een mengpaneel of soortgelijk product)
Alles kan stuk.
@Fr3nkmeister Op Tweakers verwachten we dat je zelf ook met ideeën komt en beschrijft waarom deze nog niet voldoen, of waarom je nog niet kunt kiezen. Daarnaast is het handig om te weten welke apparatuur je bezit en wat je er precies mee gaat doen en van verwacht. Precies zoals in het format dat je krijgt als je een topic opent.
Al deze dingen missen nu en daarom gaat je topic op slot. Een boodschappenlijstje of alleen wat moet ik kopen is niet de bedoeling. Je kunt mij DM'en ter heropening en alles aanvullen. Zo krijg jij betere antwoorden en hebben andere mensen ook iets aan dit topic.Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 29-12-2024 02:29 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.