PayPal iDeal: Dienst onbeschikbaar voor uw PayPal-rekening

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Wanneer ik via iDeal geld wil toevoegen aan mijn PayPal saldo rekening dan krijg ik de foutmelding:
Dienst onbeschikbaar
Dienst onbeschikbaar voor uw PayPal-rekening

Helaas is deze dienst onbeschikbaar gesteld voor uw PayPal-rekening. Indien u zojuist een betaling heeft verricht dan wordt deze binnen 3 werkdagen teruggestort op uw bankrekening. Mocht u hier vragen over hebben, neem dan contact op met PayPal Support.
De URL van de foutmelding is:
https://www.paypal-opwaar...gebruiker-niet-toegestaan

Ik heb de PayPal klantenservice al drie keer opgebeld. Ze leggen me uit dat er rond 18 december een storing is geweest tussen iDeal en PayPal en dat ze mijn PayPal rekening handmatig moeten laten herstellen (Bij Ideal). Telkens voegen ze mijn account dan toe aan de reparatie-lijst en zeggen ze dat het binnen enkele uren tot enkele werkdagen wordt opgelost. Maar telkens na het verstrijken van deze wachttijd blijft het probleem bestaan. Gisteren zou het weer opgelost zijn maar ik heb het probleem nog steeds.

Ben ik de enige met dit probleem?

Update 2025-01-07: Het probleem is voor mij opgelost.

[ Voor 6% gewijzigd door Tyrian op 07-01-2025 13:43 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:05
Tyrian schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 02:24:
enkele uren tot enkele werkdagen wordt opgelost.
Je snapt dat de kerstdagen niet als werkdagen gelden toch? Wanneer heb je precies gebeld? Als dat maandag is dan zijn er dus pas 2 werkdagen voorbij?

Ik kan je helaas niet vertellen of meer mensen dit hebben, maar dan zou je daar vis Google echt wel de nodige berichten over moeten kunnen vinden. Zelf heb ik er sowieso geen last van want ik heb mijn rekening gewoon gekoppeld aan PayPal ipv dat ik een saldo heb op PayPal

[ Voor 30% gewijzigd door President op 28-12-2024 08:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fasteddy001
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-04 19:10
Ja helaas ook last van blijf de melding dienst onbeschikbaar krijgen ook al gebeld en inderdaad werd ook ik aan de lijst toegevoegd en is het nog steeds niet opgelost.
Ik overweeg het maar gewoon op te heffen zo hebben we er ook niets aan !!
gr Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasteddy001
President schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:12:
[...]

Je snapt dat de kerstdagen niet als werkdagen gelden toch? Wanneer heb je precies gebeld? Als dat maandag is dan zijn er dus pas 2 werkdagen voorbij?

Ik kan je helaas niet vertellen of meer mensen dit hebben, maar dan zou je daar vis Google echt wel de nodige berichten over moeten kunnen vinden. Zelf heb ik er sowieso geen last van want ik heb mijn rekening gewoon gekoppeld aan PayPal ipv dat ik een saldo heb op PayPal
Helaas geld dat niet voor iedereen en als ze de dienst aanbieden moet het ook gewoon werken of iig goed worden omgegaan met je klacht.

Gr Ed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• argus71
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-03 08:09
Zelfde probleem hier. Klantenservice (via de assistant/chat) gaf de 20e bij mij aan dat het 6 dagen zou gaan duren voordat het is opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fasteddy001
argus71 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:23:

Zelfde probleem hier. Klantenservice (via de assistant/chat) gaf de 20e bij mij aan dat het 6 dagen zou gaan duren voordat het is opgelost.
Hier ook zo volgens mij hebben ze geen idee wat er aan de hand is.
Medewerker melde dat er een storing was bij Ideal enndat er handmatig een "knopje" omgezet zou worden door hun TD dit was al voor de kerst en tot op heden nog geen oplossing helaas

Gr Ed

[/quot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:05
Fasteddy001 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:18:
[...]

Helaas geld dat niet voor iedereen en als ze de dienst aanbieden moet het ook gewoon werken of iig goed worden omgegaan met je klacht.

Gr Ed
True, maar vergeet niet dat ideal maar een kleine speler is wereldwijd gezien en dat jij de dienst als consument gratis gebruikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
President schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:12:
[...]

[...]
Ja, ik weet wat onder werkdagen gerekend wordt. Maandag t/m vrijdag en geen feestdagen.
Toen ik de 18e belde gaven ze aan dat het voor het eind van de middag opgelost zou zijn.
Toen ik het aan het eind van de middag weer probeerde werkte het niet heb ik opnieuw gebeld. Toen gaven ze aan dat het over drie werkdagen zou werken. (Do 19, vr 20, ma 23)
Op 24 december werkte het nog steeds niet. Opnieuw gebeld. Toen geven ze aan dat ze het opnieuw zouden oppakken met ideal. Op 24 december zouden ze het doorgeven. Dan verwachtten ze dat het op 27 december opgelost zou worden zodat ik op 28 december weer kon opwaarderen via iDeal. Maar helaas. Nog niets.

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die er nog last van heeft. Want met PayPal ben ik altijd een beetje bang om in een AI blokkade te belanden. Als het uiteindelijk niet opgelost kán worden dan ga ik wellicht een creditcard aanvragen bij mijn bank. Maar ik gebruik liever PayPal via iDeal voor internetbetalingen aan buitenlandse winkels zoals ik het al jaren doe.

De medewerker van PayPal had me nog als workaround een VIBAN-nummer gegeven (Virtueel IBAN nummer van mijn PayPal account) waar ik geld naar kon overmaken vanuit mijn bankrekening naar mijn PayPal rekening. Maar deze komen niet door en worden door PayPal teruggeboekt.

Ik wilde eigenlijk iets op eBay kopen maar heb nu even geen betaalmethode die werkt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:16

ManiacsHouse

Scheisse!

President schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:30:
[...]

True, maar vergeet niet dat ideal maar een kleine speler is wereldwijd gezien en dat jij de dienst als consument gratis gebruikt
Nee hoor. Dat rekent de verkoper gewoon door in de prijs. Vooral maaltijdbezorgers zie je tegenwoordig 'transactiekosten' doorberekenen. Staat apart op de bon. Dus we betalen er wel degelijk voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sempernico10
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 07-01 14:07
zelfde probleem en zelfde reacties van Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulie007
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 29-12-2024
Tyrian schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 02:24:
Wanneer ik via iDeal geld wil toevoegen aan mijn PayPal saldo rekening dan krijg ik de foutmelding:

[...]

De URL van de foutmelding is:
https://www.paypal-opwaar...gebruiker-niet-toegestaan

Ik heb de PayPal klantenservice al drie keer opgebeld. Ze leggen me uit dat er rond 18 december een storing is geweest tussen iDeal en PayPal en dat ze mijn PayPal rekening handmatig moeten laten herstellen (Bij Ideal). Telkens voegen ze mijn account dan toe aan de reparatie-lijst en zeggen ze dat het binnen enkele uren tot enkele werkdagen wordt opgelost. Maar telkens na het verstrijken van deze wachttijd blijft het probleem bestaan. Gisteren zou het weer opgelost zijn maar ik heb het probleem nog steeds.

Ben ik de enige met dit probleem?
Hoi Tyrian, jij bent zeker niet de enige. Ik heb hetzelfde probleem. Ik zette namelijk met ideal geld op mijn account en niet via een bankkoppeling. Nu heb ik een bankkoppeling en nu zeggen ze dat die koppeling nodig is anders werkt ideal niet. Het hele zaakje stinkt aan alle kanten. En eerst zeggen ze binnen 4 dagen opgelost en nu zijn we inmiddels 8 weken verder. En de klantenservice leest mijn berichten nauwelijks of helemaal niet. allemaal standaard bericht of die stomme chatbot.

gr

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:24
iDeal met paypal is stuk. Betalen op websites lukt niet en paypal boekt het dan terug naar de betaler.
Pas na 5 pogingen lukte het een klant van mij.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:48
Vraag me af wat hier nou precies aan de hand is, ik heb de 22ste nog geld overgemaakt en dat ging prima. Heb er ook al mee kunnen betalen, dus dat lijkt allemaal te werken. Geld dit alleen voor bepaalde accounts, of heb ik net geluk gehad dat de dienst het even deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:29
XpanD schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:18:
Vraag me af wat hier nou precies aan de hand is, ik heb de 22ste nog geld overgemaakt en dat ging prima. Heb er ook al mee kunnen betalen, dus dat lijkt allemaal te werken. Geld dit alleen voor bepaalde accounts, of heb ik net geluk gehad dat de dienst het even deed?
Toevallig heb ik hier op de 22e en ook een week daarvoor met Ideal nog zonder problemen geld toegevoegd aan mijn Paypal tegoed en een betaling gedaan.
Zo doe ik dat altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassie2488
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 07-01 11:19
Paypal is compleet random ook met creditcards... dan werkt het wel dan weer niet. Als je ze er op aanspreekt krijg je een lul verhaal over hun beveiligingssysteem die betalingen tegen houdt maak je het vervolgens in delen over kan het weer wel.

Meest onbetrouwbare en duurste platform dat er bestaat. Lekker waar mogelijk direct creditcard gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Ik heb opnieuw gebeld. Er stond een oude bankrekening onder mijn account die geblokkeerd was. Mogelijk heeft dit het herstellen van mijn iDeal op mijn PayPal rekening laten mislukken. Ze hebben wederom een verzoek gedaan bij iDeal om de iDeal functionaliteit op mijn rekening te herstellen.

Doordat ze de verkeerde bankrekening verwijderd hebben, is er ook kans dat de VIBAN transactie nu wel werkt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickH1710
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08-04 22:06
Update?

Ik stond ongeveer 400 euro in het rood. Op 19 december heb ik geld gestort, maar er is sindsdien nog niets veranderd. Het enige dat ik krijg, zijn meldingen van PayPal waarin ze me lastigvallen dat ik het geld moet aanvullen. Ik kan niet zomaar weer 400 euro uit mijn hoed toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
RickH1710 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 03:56:
Update?

Ik stond ongeveer 400 euro in het rood. Op 19 december heb ik geld gestort, maar er is sindsdien nog niets veranderd. Het enige dat ik krijg, zijn meldingen van PayPal waarin ze me lastigvallen dat ik het geld moet aanvullen. Ik kan niet zomaar weer 400 euro uit mijn hoed toveren.
Ik heb gisteren (3 januari) weer gebeld omdat het probleem niet was opgelost. Er werd uitgelegd dat er nog een oude bankrekening van mij in het geheugen van mijn PayPal account stond (Ondanks dat ik nooit een bankrekening heb gekoppeld gehad aan mijn PayPal rekening) en dat dit mogelijk de reden was van het mislukken van het heractiveren van iDeal top-up voor mijn account. Het advies was om tijdelijk mijn huidige bankrekening te koppelen. Ondanks dat dit niet mijn voorkeur heeft om veiligheidsredenen. Nu gaan ze opnieuw iDeal laten repareren voor mijn account. Dit kan tot 7 werkdagen duren gaven ze aan. Dat is dus tot en met 14 januari. Als iDeal weer hersteld is kan ik mijn bankrekening weer ontkoppelen en iDeal blijft dan werken en dan zou het opgelost moeten zijn.

Mijn advies is om te blijven bellen. Het is een vervelend probleem. Als het op lange termijn nog steeds niet opgelost is ga ik stoppen met PayPal en een creditcard of vernieuwde betaalpas aanvragen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tyrian op 04-01-2025 04:30 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickH1710
Tyrian schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 04:29:
[...]

Ik heb gisteren (3 januari) weer gebeld omdat het probleem niet was opgelost. Er werd uitgelegd dat er nog een oude bankrekening van mij in het geheugen van mijn PayPal account stond (Ondanks dat ik nooit een bankrekening heb gekoppeld gehad aan mijn PayPal rekening) en dat dit mogelijk de reden was van het mislukken van het heractiveren van iDeal top-up voor mijn account. Het advies was om tijdelijk mijn huidige bankrekening te koppelen. Ondanks dat dit niet mijn voorkeur heeft om veiligheidsredenen. Nu gaan ze opnieuw iDeal laten repareren voor mijn account. Dit kan tot 7 werkdagen duren gaven ze aan. Dat is dus tot en met 14 januari. Als iDeal weer hersteld is kan ik mijn bankrekening weer ontkoppelen en iDeal blijft dan werken en dan zou het opgelost moeten zijn.

Mijn advies is om te blijven bellen. Het is een vervelend probleem. Als het op lange termijn nog steeds niet opgelost is ga ik stoppen met PayPal en een creditcard of vernieuwde betaalpas aanvragen.
Bedankt voor je reactie.

k heb ooit een PayPal-account aangemaakt toen ik minderjarig was. Uiteindelijk kwamen ze daar achter (tegen die tijd was ik al niet meer minderjarig). Ik moest een nieuw PayPal-account aanmaken en mijn dezelfde IBAN koppelen. Ik heb nooit problemen gehad met het nieuwe PayPal-account, maar ik keek zojuist even of het oude account nog bestond, en het bestaat inderdaad nog. Ik kan het oude account niet eens verwijderen. PayPal heeft zo veel gebreken... Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
RickH1710 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 04:49:
[...]

Bedankt voor je reactie.

k heb ooit een PayPal-account aangemaakt toen ik minderjarig was. Uiteindelijk kwamen ze daar achter (tegen die tijd was ik al niet meer minderjarig). Ik moest een nieuw PayPal-account aanmaken en mijn dezelfde IBAN koppelen. Ik heb nooit problemen gehad met het nieuwe PayPal-account, maar ik keek zojuist even of het oude account nog bestond, en het bestaat inderdaad nog. Ik kan het oude account niet eens verwijderen. PayPal heeft zo veel gebreken... Ongelofelijk.
Maandag meteen bellen. Misschien kunnen jullie samen je oude account verwijderen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Kleine update: Met mijn bankrekening gekoppeld komen overschrijvingen van mijn bankrekening naar mijn PayPal VIBAN nummer wel door. iDeal werkt nog niet en wacht op reparatie wat volgens PayPal tot en met 14 januari kan duren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickH1710
Tyrian schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:04:
Kleine update: Met mijn bankrekening gekoppeld komen overschrijvingen van mijn bankrekening naar mijn PayPal VIBAN nummer wel door. iDeal werkt nog niet en wacht op reparatie wat volgens PayPal tot en met 14 januari kan duren.
Ah, ik wacht verder dan wel. Ga niet weer 400 euro overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
RickH1710 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:45:
[...]

Ah, ik wacht verder dan wel. Ga niet weer 400 euro overschrijven.
Ik heb het steeds met een tientje geprobeerd totdat het werkte. Maar het werkte pas nadat ik mijn bankrekening had gekoppeld. Dit was geen vereiste volgens de medewerker maar misschien in de praktijk toch wel. Nu het tientje is doorgekomen heb ik een groter bedrag overgemaakt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Update: Het probleem is eindelijk opgelost. Ik kan weer geld toevoegen met iDeal.
Ik heb mijn gekoppelde bankrekening weer verwijderd en zoals gezegd kan ik nog steeds geld toevoegen met iDeal.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erniee
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-07 20:09
Ik heb hetzelfde probleem gehad en via de telefoon contact opgenomen afgelopen vrijdag (10-01). Ik werd op een lijst gezet en maandag zou het moeten werken volgens hen.

Zojuist ontvang ik onderstaand bericht. Er is daar iets aan de hand...

[left]Beste Erniee,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met PayPal Opwaarderen.

We hebben uw verzoek om deze service te reactiveren in behandeling genomen, jammer genoeg is dat verzoek afgewezen. Helaas kan ik u geen verdere informatie verstrekken over deze beslissing.

Ik kan me voorstellen dat u op een ander antwoord had gehoopt, maar gelukkig kunt u altijd nog met een bankoverschrijving geld toevoegen aan uw PayPal-saldo:

1. Log in uw PayPal-rekening op onze website.
2. Klik op Wallet.
3. Klik op Geld overmaken.
4. Klik op Geld toevoegen aan uw saldo.
5. Volg de instructies

Een bankoverschrijving komt doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen aan. We sturen u per e-mail een bevestiging zodra het geld aan uw PayPal saldo is toegevoegd.

Met vriendelijke groet,
Gabrielle
PayPal[/left]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
erniee schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:04:
Ik heb hetzelfde probleem gehad en via de telefoon contact opgenomen afgelopen vrijdag (10-01). Ik werd op een lijst gezet en maandag zou het moeten werken volgens hen.

Zojuist ontvang ik onderstaand bericht. Er is daar iets aan de hand...

[left]Beste Erniee,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met PayPal Opwaarderen.

We hebben uw verzoek om deze service te reactiveren in behandeling genomen, jammer genoeg is dat verzoek afgewezen. Helaas kan ik u geen verdere informatie verstrekken over deze beslissing.

Ik kan me voorstellen dat u op een ander antwoord had gehoopt, maar gelukkig kunt u altijd nog met een bankoverschrijving geld toevoegen aan uw PayPal-saldo:

1. Log in uw PayPal-rekening op onze website.
2. Klik op Wallet.
3. Klik op Geld overmaken.
4. Klik op Geld toevoegen aan uw saldo.
5. Volg de instructies

Een bankoverschrijving komt doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen aan. We sturen u per e-mail een bevestiging zodra het geld aan uw PayPal saldo is toegevoegd.

Met vriendelijke groet,
Gabrielle
PayPal[/left]
Als ze niet eens bereid zijn om uit te leggen waarom ze het hebben afgewezen dan zou ik weggaan bij PayPal en overstappen naar een Vista/Mastercard debit card of een creditcard. Zie ook deze reactie van @WhatsappHack
WhatsappHack in 'Tweakers-gebruikers melden problemen tussen iDEAL en PayPal'

[ Voor 5% gewijzigd door Tyrian op 14-01-2025 13:11 ]

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris1973
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 05-05 17:29
Hier ook al sinds december het probleem.
Geven de schuld aan Ideal, kan het me niet voorstellen dat daar het probleem is.

Sta € 16,= rood bij PayPal.
Ze blijven bellen dat ik moet aanvullen.

Zorg maar dat het werkt met Ideal, dan vul ik weer netjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Chris1973 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:03:
Hier ook al sinds december het probleem.
Geven de schuld aan Ideal, kan het me niet voorstellen dat daar het probleem is.

Sta € 16,= rood bij PayPal.
Ze blijven bellen dat ik moet aanvullen.

Zorg maar dat het werkt met Ideal, dan vul ik weer netjes aan.
Mijn advies is om in alle gevallen te blijven bellen met PayPal. Wacht de wachttijd af als de klantenservice dit aangeeft maar als het na de wachttijd nog niet werkt gewoon weer bellen, net zo lang tot ze het hebben opgelost.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andre19652025
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-01 10:41
Wat is Paypal een ongelooflijke FLUTorganisatie. Kan al weken iDeal niet gebruiken. Dus dan maar bankoverschrijving: netjes vanaf de gekoppelde rekening, maar ze blijven het terugstorten.
Contact met de klanten"service" leidt tot niets. De bekende klantendienst-onzinantwoorden met "jammer, vervelend, lastig, maak je geen zorgen we lossen het op" standaardantwoorden. Maar ze lossen helemaal niets op! Ze blijven het probleem bij iDeal leggen, maar dat lijkt me onzin als bankoverschrijvingen ook niet werken en die staan los van iDeal.
Nu krijg ik helemaal geen reacties meer.

iDeal is al een even erge flutorganisatie. Geen enkele reactie op mijn verzoeken en bellen kan je ze niet.
Klachten over zowel Paypal als iDeal worden via klacht.nl niet opgepakt, dus je komt er gewoon geen steek verder mee.

Voor mij is het nu écht einde Paypal. Deze ellendige Amerikaanse geldbeluste organisatie negeert en schoffeert zijn klanten en daar wil ik niet meer mee werken. Als ik niet via iDeal kan betalen, dan ga ik wel ergens anders heen qua webshops. Ebay is zo'n hinderlijke site. Daar moet ik een aankoop betalen uit een veiling. iDeal hebben ze niet en komt er ook niet (de kleinste Chinese webshop heeft tegenwoordig iDeal!). Paypal werkt dus niet en als je via Apple Pay probeert moet je een creditcard koppelen en ik heb en wil geen creditcards.
Waardeloze bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
andre19652025 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:41:
Wat is Paypal een ongelooflijke FLUTorganisatie. Kan al weken iDeal niet gebruiken. Dus dan maar bankoverschrijving: netjes vanaf de gekoppelde rekening, maar ze blijven het terugstorten.
Contact met de klanten"service" leidt tot niets. De bekende klantendienst-onzinantwoorden met "jammer, vervelend, lastig, maak je geen zorgen we lossen het op" standaardantwoorden. Maar ze lossen helemaal niets op! Ze blijven het probleem bij iDeal leggen, maar dat lijkt me onzin als bankoverschrijvingen ook niet werken en die staan los van iDeal.
Nu krijg ik helemaal geen reacties meer.

iDeal is al een even erge flutorganisatie. Geen enkele reactie op mijn verzoeken en bellen kan je ze niet.
Klachten over zowel Paypal als iDeal worden via klacht.nl niet opgepakt, dus je komt er gewoon geen steek verder mee.

Voor mij is het nu écht einde Paypal. Deze ellendige Amerikaanse geldbeluste organisatie negeert en schoffeert zijn klanten en daar wil ik niet meer mee werken. Als ik niet via iDeal kan betalen, dan ga ik wel ergens anders heen qua webshops. Ebay is zo'n hinderlijke site. Daar moet ik een aankoop betalen uit een veiling. iDeal hebben ze niet en komt er ook niet (de kleinste Chinese webshop heeft tegenwoordig iDeal!). Paypal werkt dus niet en als je via Apple Pay probeert moet je een creditcard koppelen en ik heb en wil geen creditcards.
Waardeloze bende.
Regel gewoon een creditcard. Sinds ik die heb is alles zoveel simpeler geworden. Als het niks mag kosten, kun je voor een debit variant gaan. Ik kan letterlijk niet bedenken waarom je het niet zou willen, maar vervolgens wel Ideal wil gebruiken? Het eerder hier aangehaalde voorbeeld van maaltijdbezorgers is een mooi voorbeeld: Ideal kost 0,25 bij Thuisbezorgd, maar mijn creditcard is gewoon gratis. Wie wil dat nou niet? En vervolgens nog een aankoopverzekering erbij etc, heb je ook niet bij Ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyBurt
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 02-06 15:39
Het probleem bestaat nog steeds. Een maand geleden tegen op gelopen. Contact met paypal : "wordt binnen vijf werkdagen opgelost". Nu, maand later, werkt nog steeds niet.
Zouden ze daar nooit werken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_chip
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 03-07 20:19
Wat bijzonder dat het voor sommige dus wel werkt , hier werkte het prima paar dagen geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
HappyBurt schreef op maandag 12 mei 2025 @ 16:24:
Het probleem bestaat nog steeds. Een maand geleden tegen op gelopen. Contact met paypal : "wordt binnen vijf werkdagen opgelost". Nu, maand later, werkt nog steeds niet.
Zouden ze daar nooit werken ???
In mijn geval heet het mogelijk geholpen om tijdelijk mijn bankrekening aan mijn PayPal rekening te koppelen.
  1. Koppel je bankrekening (tijdelijk) aan je PayPal rekening.
  2. Probeer opnieuw geld toe te voegen met iDeal. Waarschijnlijk mislukt dit nog steeds. Bel met PayPal klantenservice. Laat ze het herstellen. Vraag wanneer ze verwachten dat het opgelost is.
  3. Aan het eind van de wachttijd: Probeer het opnieuw. Geen succes? Blijf bellen.
  4. Als geld toevoegen met iDeal weer werkt dan kun je je bankrekening weer ontkoppelen. iDeal blijft dan werken.

Specs

Pagina: 1