Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn oude pc start willekeurig opnieuw op of loops vast meestal binnen een paar minuten waardoor het waardeloos is geworden. Ik heb alle onderdelen behalve de cpu en mobo vervangen zonder succes. Dus het miet aan één van de twee liggen. Vandaar dat ik een nieuwe mobo, cpu en ram wil. De rest zal ik meenemen van mijn huidige build.
Ik zal licht gamen zoals league, overwatch, cod en wow en administratieve werkzaamheden.
Dit is mijn build:
Wat mag het systeem gaan kosten?
mobo, cpu en ram tussen 300/400 voorkeur intel tenzij verschil groot is voor de prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem alles mee behalve moederbord, cpu en ram.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard, niks bijzonders.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel heeft voorkeur tenzij prijs/kwaliteit verschil te groot is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien mijn vorige build na drie jaar het niet meer doet, baal ik. Deze had ik ook op aanraden van tweakers gekocht en ik had gehoopt er langer mee te doen.
Is het veilig de onderdelen van mijn huidige build mee te nemen? Ik gpu, ssd, voeding en ram vervangen en het probleem blijft dus die onderdelen moeten goed zijn gok ik? Graag hulp hierbij als ik het mis heb. Bedankt.
Mijn oude pc start willekeurig opnieuw op of loops vast meestal binnen een paar minuten waardoor het waardeloos is geworden. Ik heb alle onderdelen behalve de cpu en mobo vervangen zonder succes. Dus het miet aan één van de twee liggen. Vandaar dat ik een nieuwe mobo, cpu en ram wil. De rest zal ik meenemen van mijn huidige build.
Ik zal licht gamen zoals league, overwatch, cod en wow en administratieve werkzaamheden.
Dit is mijn build:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 155,99 | € 155,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE AX V2 | € 149,- | € 149,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Light Tint | € 128,90 | € 128,90 |
1 | Monitors | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Enermax ETS-T50 AXE | € 44,89 | € 44,89 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Kingston A2000 1TB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 478,78 |
Wat mag het systeem gaan kosten?
mobo, cpu en ram tussen 300/400 voorkeur intel tenzij verschil groot is voor de prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem alles mee behalve moederbord, cpu en ram.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 155,99 | € 155,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE AX V2 | € 149,- | € 149,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Light Tint | € 128,90 | € 128,90 |
1 | Monitors | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Enermax ETS-T50 AXE | € 44,89 | € 44,89 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Kingston A2000 1TB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 478,78 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard, niks bijzonders.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel heeft voorkeur tenzij prijs/kwaliteit verschil te groot is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien mijn vorige build na drie jaar het niet meer doet, baal ik. Deze had ik ook op aanraden van tweakers gekocht en ik had gehoopt er langer mee te doen.
Is het veilig de onderdelen van mijn huidige build mee te nemen? Ik gpu, ssd, voeding en ram vervangen en het probleem blijft dus die onderdelen moeten goed zijn gok ik? Graag hulp hierbij als ik het mis heb. Bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door Ducatii op 28-12-2024 09:54 ]