Beste tweakers,
Ik wil een goede game-pc aanschaffen om makkelijk op 1440p en in de toekomst wellicht op 4K zware games te kunnen spelen op ultra settings. Ook games zoals de nieuwe Indiana Jones, volledig berust op ray-tracing en t.z.t. gta6. Ik heb zelf weinig verstand van hardware en vroeg mij af of jullie mij kunnen helpen bij het kiezen tussen 3 pc's in dezelfde prijsklasse maar met compleet verschillende hardware, namelijk
1 (€ 2999)
ALTERNATE Thunderstorm Pro Core Ultra 7 – RTX 4080 SUPER iCue Edition gaming pc
2 (€ 2999)
ALTERNATE Powered by ASUS TUF i7 - RTX 4080 SUPER gaming pc
3 (€ 2799)
ALTERNATE Thunderstorm Pro Ryzen 7 9800X3D – RX 7900 XTX gaming pc
Ik weet niet of het netjes is om jullie te vragen om de specs even te bekijken op de website van alternate, want als ik dat hier allemaal moet gaan plakken komt er geen eind aan. Weet ook niet of ik links mag plaatsen?
Via google zijn ze in elk geval makkelijk te vinden.
Alvast enorm bedankt!
Mvg, Pim
Ik wil een goede game-pc aanschaffen om makkelijk op 1440p en in de toekomst wellicht op 4K zware games te kunnen spelen op ultra settings. Ook games zoals de nieuwe Indiana Jones, volledig berust op ray-tracing en t.z.t. gta6. Ik heb zelf weinig verstand van hardware en vroeg mij af of jullie mij kunnen helpen bij het kiezen tussen 3 pc's in dezelfde prijsklasse maar met compleet verschillende hardware, namelijk
1 (€ 2999)
ALTERNATE Thunderstorm Pro Core Ultra 7 – RTX 4080 SUPER iCue Edition gaming pc
2 (€ 2999)
ALTERNATE Powered by ASUS TUF i7 - RTX 4080 SUPER gaming pc
3 (€ 2799)
ALTERNATE Thunderstorm Pro Ryzen 7 9800X3D – RX 7900 XTX gaming pc
Ik weet niet of het netjes is om jullie te vragen om de specs even te bekijken op de website van alternate, want als ik dat hier allemaal moet gaan plakken komt er geen eind aan. Weet ook niet of ik links mag plaatsen?
Via google zijn ze in elk geval makkelijk te vinden.
Alvast enorm bedankt!
Mvg, Pim