+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Iedere keer dat je printer vanuit standby naar printen gaat zal die alle printkoppen schoonspuiten met een kleine hoeveelheid inkt. Ook je kleuren dus, ondanks dat je alleen zwart print.
Als je printer het accepteert kan je de kleuren cartridges eruit laten. Zo niet, dan is het de handicap van een inktjet waar je mee moet leven.
Als je printer het accepteert kan je de kleuren cartridges eruit laten. Zo niet, dan is het de handicap van een inktjet waar je mee moet leven.
Zet je printer instellingen daarom dus op alleen Zwart afdrukken.
Dat probeer ook ook altijd bij mijn kennissen door te geven, maar meestal vergeten ze dat weer snel.
Dat probeer ook ook altijd bij mijn kennissen door te geven, maar meestal vergeten ze dat weer snel.
The_Doman schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:43:
Standaard wordt er vaak ook kleur gebruikt als je alleen maar zwart print.
Epson switch to black only
Door dat goed in te stellen kan je efficiënter gebruik maken van je cartridges.
Dat geldt ook voor andere merken printers.
Zoals ik aangaf, dat heb ik altijd al gehad.The_Doman schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 00:08:
Zet je printer instellingen daarom dus op alleen Zwart afdrukken.
Ding is dus in staat om daar een hele cartridge per jaar aan te spenderen. Terwijl ik misschien 1 a 2 print jobs per week hebbr00ky schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:30:
Iedere keer dat je printer vanuit standby naar printen gaat zal die alle printkoppen schoonspuiten met een kleine hoeveelheid inkt. Ook je kleuren dus, ondanks dat je alleen zwart print.
Ik denk dat ik die printer er uit haal en gewoon een simpele laserprinter koopAls je printer het accepteert kan je de kleuren cartridges eruit laten. Zo niet, dan is het de handicap van een inktjet waar je mee moet leven.