Scythe mugen 6 (black edition) of Noctua NH-U12A (9800x3D)?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 09:12
ik zoek een 120mm fan CPU koeler voor een AMD 9800x3d. Ik ben na lang zoeken uitgekomen op de Scythe mugen 6 black edition (met twee fans) en de Noctua NH-U12A. Nu kan ik echter geen tests / benchmarks vinden waar deze koelers tegen elkaar worden afgezet / in dezelfde test worden meegenomen…

Dus ik voeg mij af of jullie een advies hebben? Ik weet dat de Noctua duurder is maar dat is geen issue persé

Beste antwoord (via DoubleR op 28-12-2024 12:16)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:20
In deze review staat ook de Noctua in de stats https://www.hwcooling.net...inally-make-sense-review/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
In deze review staat ook de Noctua in de stats https://www.hwcooling.net...inally-make-sense-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleR
Je hebt helemaal gelijk, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:04
Hou er rekening mee dat de mugen via de pricewatch enkel bij paradigit te koop is, voor bijna 2x de oorspronkelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleR
LA-384 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 20:26:
Hou er rekening mee dat de mugen via de pricewatch enkel bij paradigit te koop is, voor bijna 2x de oorspronkelijke prijs.
Ja dat is eigenlijk ook de reden dat ik een andere koeler overweeg… de mugen 6 zat oorspronkelijk in mijn bestelling maar is nu ineens heel slecht beschikbaar. Maar het lijkt erop dat de Noctua ook nog ietsje beter is dus dan is het ook nog eens een upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
DoubleR schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 12:17:
Maar het lijkt erop dat de Noctua ook nog ietsje beter is dus dan is het ook nog eens een upgrade
Voor een prijs die 2x zo hoog is verwacht je een grotere prestatieupgrade. Voor dat geld haal je een AIO die nog beter koelt.
Pagina: 1