Blijf mail ontvangen op oud email adres.

Pagina: 1
Acties:
  • 612 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geewizz25
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-05 18:14
Mijn vraag

Weet niet of ik hier op de juiste plek ben maar probeer het toch maar.

Ik had vroeger een mail adres bij Ziggo waarop ik de Tweakers nieuwsbrief ontving.
Ik heb dat netjes gewijzigd naar mijn nieuwe email adres via mijn account instellingen

Ik blijf echter ondanks herhaalde pogingen twee keer de nieuwsbrief ontvangen 1 x op het oude Ziggo adres en 1 x op mijn nieuwe adres.
Als ik in de nieuwsbrief, die ik ontvang op het oude email adres, klik op afmelden voor de nieuwsbrief staat daar vrolijk mijn nieuwe email adres.
Ik kan mij dus niet afmelden op het oude adres want dan ben ik ook direct m'n nieuwe adres kwijt.!!! 8)7 |:(
Er gaat dus iets fout.
Graag een oplossing c.q. het oude account verwijderen.

M.v.g.
Rob

Beste antwoord (via geewizz25 op 02-01-2025 19:21)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Kun je eens uitloggen en vervolgens de uitschrijflink gebruiken? Ik zie namelijk geen tweede account van jou, maar je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief zonder in te loggen en dus zonder account. Ik verwacht dat het fout gaat doordat je automatisch ingelogd bent.

Als dat niet lukt kun je dit topic rapporteren en daar het oude mailadres in melden, dan zal ik de inschrijving verwijderen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb het topic even naar een beter passende plek verplaatst @geewizz25

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Kun je eens uitloggen en vervolgens de uitschrijflink gebruiken? Ik zie namelijk geen tweede account van jou, maar je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief zonder in te loggen en dus zonder account. Ik verwacht dat het fout gaat doordat je automatisch ingelogd bent.

Als dat niet lukt kun je dit topic rapporteren en daar het oude mailadres in melden, dan zal ik de inschrijving verwijderen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:35

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Link in andere browser of private/incognito venster openen kan ook werken, zolang je maar niet bent ingelogd daar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geewizz25
@Bor
Dank je wel

@Dirk @H Hendriks
Stom 8)7 dat had ikzelf kunnen bedenken...maar...ik heb het op beide manieren geprobeerd, krijg echter geen bevestigingsmail op het oude adres
Heb een uurtje of vier gewacht, maar nog steeds geen bevestigingsmail op dat oude adres.
Moet ik ervan uitgaan dat het niet gewerkt heeft?.

Kijk het nog een dag aan om te zien of de nieuwsbrief nog binnenkomt zo ja dan zal ik rapporteren.

Overigens is het oude account inderdaad niet meer beschikbaar c.q. onbekend als ik wil inloggen..

[ Voor 23% gewijzigd door geewizz25 op 28-12-2024 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geewizz25
@Bor @Dirk @Hero of Time

Bedankt voor de hulp, na de oplossing van @Dirk gebruikt te hebben, heb ik tot nu toe geen mails meer van het oude adres gehad.
Ga er dus vanuit dat het gewerkt heeft.
Topic kan dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mooi dat het heeft gewerkt :)

Veel plezier verder op Tweakers.