Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje surfen en wat gamen. Heb bijna 5jr terug deze gekocht: HP M01-F1030nd 4600G. Alles wat ik nu speel (warzone, d4, deltaforce etc) moet ik op low settings spelen met 30/40 fps. Ben dat zat, maar wil ook iets langer dit systeem kunnen blijven gebruiken. 2k gaming is het uitgangspunt. In de praktijk zal ik veel full hd spelen (ivm monitor), maar zoals gezegd wil wat reserve inbouwen ivm toekomst bestendigheid
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1350 incl verzending of ophalen. Liefst ook al in elkaar geschroeft. Heb nog nooit een pc geassembleerd. Denk dat het wel moet lukken, maar ben een lompe boer met klein prut werk. Liefst allemaal bij 1 winkel aangeschaft. Geen zin om onderdelen overal en nergens vandaan te halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor, muis, headset en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Simpel gezegd de kast + inhoud
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald. Een gewone atx maat kast. AMD of intel, radeon of nvidia maakt mij niet heel veel uit.
Ga je overklokken?
Die kans is niet groot
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie tips? Kunnen er nog 10tjes beknibbeld worden door andere keuzes te maken.
Ryzen 7 8700 vs Ryzen 5 7600x?
Die ssd schijven, ik las ergens iets van cache problemen bij het wegschrijven van alles. Moet ik hier rekening mee houden?
Is de gekozen cpu koeler ok?
De ddr5 is 6000mhz, de processor kan max 5200 aan. Dit is geen probleem verder toch?
Beetje surfen en wat gamen. Heb bijna 5jr terug deze gekocht: HP M01-F1030nd 4600G. Alles wat ik nu speel (warzone, d4, deltaforce etc) moet ik op low settings spelen met 30/40 fps. Ben dat zat, maar wil ook iets langer dit systeem kunnen blijven gebruiken. 2k gaming is het uitgangspunt. In de praktijk zal ik veel full hd spelen (ivm monitor), maar zoals gezegd wil wat reserve inbouwen ivm toekomst bestendigheid
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1350 incl verzending of ophalen. Liefst ook al in elkaar geschroeft. Heb nog nooit een pc geassembleerd. Denk dat het wel moet lukken, maar ben een lompe boer met klein prut werk. Liefst allemaal bij 1 winkel aangeschaft. Geen zin om onderdelen overal en nergens vandaan te halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor, muis, headset en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Simpel gezegd de kast + inhoud
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald. Een gewone atx maat kast. AMD of intel, radeon of nvidia maakt mij niet heel veel uit.
Ga je overklokken?
Die kans is niet groot
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie tips? Kunnen er nog 10tjes beknibbeld worden door andere keuzes te maken.
Ryzen 7 8700 vs Ryzen 5 7600x?
Die ssd schijven, ik las ergens iets van cache problemen bij het wegschrijven van alles. Moet ik hier rekening mee houden?
Is de gekozen cpu koeler ok?
De ddr5 is 6000mhz, de processor kan max 5200 aan. Dit is geen probleem verder toch?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7800 XT Gaming OC 16G | € 489,- | € 489,- |
1 | Behuizingen | Chieftec Hunter | € 68,90 | € 68,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 39,55 | € 39,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 100,75 | € 100,75 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 750W - TT Premium Edition | € 107,- | € 107,- |
1 | SSD's | Lexar NQ790 1TB | € 64,90 | € 64,90 |
1 | SSD's | Lexar NQ790 2TB | € 112,90 | € 112,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.351,90 |
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS